خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج کریمه اهل بیت(س):

نشست بصیرتی و روشنگری در مسجد چهارده معصوم(ع) شهر پردیسان قم برگزار شد

به همت پایگاه مقاومت بسیج کریمه اهل بیت(س) حوزه حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نشست بصیرتی و روشنگری در مسجد چهارده معصوم(ع) شهر پردیسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۱۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست نصرالدین اصغری هادی سیاسی بیان داشت: دولت اسلامی باید به دست اهل آن بیفتد و این جز با انتخابات صحیح میسر نمی شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نزدیک است گفت: خداوندا ما را در برابر طوفان ها، حوادث، مکر وحیله ها ثابت قدم نگه دار تا بر کفر پیروز شویم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به کشور و انقلاب اسلامی آسیبی نرسد.

وی در ادامه افزود: ویژگی های فرد اصلح این است که اولا ولایتمدار و انقلابی باشد، ثانیا به فکر مردم و محرومین باشد. در زمان حضرت امام صادق(ع) شخصی نزد امام(ع) آمد و گفت از بین 2 نفر حاکم به چه کسی رأی دهم، امام صادق(ع) فرمود: آنکه عالم، فقیه و با تقواترین باشد. شخص سوال کننده چندین بار پرسش را تکرار کرد که در هر بار امام صادق(ع) فرمود: ببینید دشمن از چه کسی خشمگین است به آن رأی دهید و ازچه کسی تعریف می کند به آن رأی ندهید.

اصغری با لقب فاطمیون وزینبیون خواهران بسیجی را خطاب کرد و بیان داشت: وظیفه شما این است که به سخنان رهبر انقلاب گوش فرا دهید و بصیرت و هوشیاری خود و اطرافیانتان را بالا ببرید و همچنین سعی کنید با حضور حداکثری پای صندوق های رأی بیایید.

در پایان خواهران بسیجی از این نشست بصیرتی استقبال کردند و برای بالابردن سطح آگاهی و بصیرت خود خواستار برگزاری بیشتر این نشست ها شدند.

ارسال نظرات