خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه 6 باب استادسرا و ساختمان حوزه علمیه خواهران در گیلانغرب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۲۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه؛آیت الله"مصطفی علما"، ایمه جمعه شهرستانهای کرمانشاه و مسئولان ادارات شهرستان گیلانغرب 6 باب استادسرا و ساختمان حوزه علمیه خواهران در این شهر افتتاح شد.

 

 در این مراسمات امام جمعه گیلانغرب در گفتگو با خبرنگاری بسیج در خصوص طرح های یاد شده اظهار داشت: با حضورحضرت آیت الله علما امروز  6 واحد  استاد سرا  در حوزه علمیه برادران به مساحت کلی مجموعه هر واحد360 متر مربع و مساحت اصلی 95 متر مربع  با اعتبار  1 میلیارد و 300 میلیون تومان  افتتاح شد.

 

حجت الاسلام محمد طه مهری در ادامه در خصوص بستر تامین اعتبار این طرح  تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده برای این استاد سرا ها از محل  مصوبات سفر پر برکت مقام معظم رهبری تامین شده است.

 

 وی ابراز داشت: همچنین امروز ساختمان  حوزه علمیه خواهران با دستان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افتتاح شد که این واحد  در زیر بنای  کلی 1400 متر مربع  و در سه طبقه  که از سال 94 کار اجرایی ان اغاز و  اکنون افتتاح شد.

 

حجت الاسلام مهری گفت: در مجموع برای ساخت ساختمان 3 طبقه حوزه علمیه خواهران1 میلیاد، هزینه شدکه اعتبار آن از محل اعتبارات شورای عالی حوزه علمیه و مرکز عمران حوزه های علمیه  خواهران تامین شد.

 

در ادامه این سفر یک روزه نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه از مزار مطهر شهدا  بازدید و ضمن ادای احترام به شهدای والا مقام در اولین همایش ایمه جمعه استان که در گیلانغرب برگزار شد شرکت نموند.

 
 
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا برروی آن کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات