کارکنان ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سیب و سوران در قالب اردوی جهادی یک روزه اقدام به درو و جمع آوری محصولات کشاورزان بی بضاعت کردند
کد خبر: ۸۸۵۶۸۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، جمعی از کارکنان ناحیه  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سیب و سوران در قالب اردوی جهادی یک روزه در روستاهای اطراف شهر سیب و سوران حضور یافته و در اقدامی خداپسندانه اقدام به درو و جمع آوری محصولات کشاورزان بی بضاعت این روستاها کردند.

در این اردو سرهنگ پاسدار حسین فروغی فرمانده ناحیه بسیج شهرستان سیب و سوران ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز تشکیل بسیج سازندگی، گفت: این طرح به منظور کمک به کشاورزان روستای بی بضاعت که توان جمع آوری محصولات خود را ندارند و همچنین بالا بردن روحیه جهادی بسیجی انجام شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: بخش اعظم از هدف برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می شود.

سرهنگ فروغی با اشاره به اینکه در این اردو بیش از 30 نفر ازکارکنان ناحیه سپاه شرکت داشتند، ادامه داد: در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است
ارسال نظرات