کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: روسای جمهور زمانی که گفتمانی را مطرح می‌کنند بایستی آن را عملی کنند ولی دولت فعلی گفتمان خود را اجرایی نکرد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بازیاد در همایش سیاسی  نهضت روشنگری و بصیرت افزایی که در سپاه ناحیه مسلم مشهد و با حضور پایوران ناحیه برگزار شد به  تحلیل مناظره روز  جمعه کاندیدای ریاست جمهوری پرداخت.
 
وی همچنین به برسی گروه‌ها و احزاب مختلف پرداخت و دیدگاه‌های نامزدهای مختلف را در مورد جامعه بیان نمود.
 
این کارشناس سیاسی در بخش دیگری از سخنانش به جبهه انقلابی اشاره نمود و افزود: در این جبهه مردم باید نقش داشته باشند زیرا در این مجمع 3000نفر از کل کشور در تهران جمع شدند و از این تعداد 50نفر انتخاب شدند و در نهایت به دو نفر رسید.
 
وی در پاسخ به اینکه که آیا آقای روحانی رئیس جمهوری یک مرحله خواهد بود یا نه  بیان داشت: به دلیل اینکه اروحانی هیچ چیز قابل قبولی در کارنامه اش ندارد و مورد اعتماد مردم نیست رئیس جمهور یک مرحله‌ای خواهد بود.
 
بازیاد افزود: د رئیس جمهوری، دو دوره‌ای می‌شود که گفتمانی که در دوره اول ریاست جمهوری وعده داده است را عملی نماید.
 
وی با اشاره به رئیس جمهورهای ادوار گذشته به اقای هاشمی که گفتمان سازندگی و آقای خاتمی که گفتمان آزادی و آقای احمدی نژاد گفتمان خدمت رسانی سهام عدالت یارانه و مسکن مهر داشتند اشاره  کرد و گفت: به دلیل اینکه این گفتمان‌ها در دوره خود عملی  شد در دور دوم رئیس جمهور شدند ولی آقای روحانی عاری از این گونه گفتمان‌هاست در نتیجه به احتمال زیاد یک مرحله ای خواهد بود.
 
در پایان همایش به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جوایز ارزنده ای به نفرات برگزیده مسابقات ورزشی اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها