خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در نطنز:

دیداربا امام جمعه نطنز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

عقیدتی سیاسی ناحیه به این مناسبت برنامه های متنوع و آموزنده در دست اجرا دارد که انشاالله در طول هفته اجرا خواهد شد و بر خود لازم دانستیم در آغاز این هفته از اولین تلاشگران عرصه اعتقادات وتبلیغ دین که همان روحانیون و در راس آنها ائمه جمعه می باشند دیدار و تقدیر و تشکری بعمل آوریم و با استفاده از رهنمودهای شما بتوانیم ادامه دهنده راه بزرگانی چون شهید مطهری(ره) باشیم .
کد خبر: ۸۸۵۶۸۸۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین روح الله امینی امام جمعه نطنز ضمن تبریک به مناسبت این ایام و عرض تسلیت به خانواده های محترم و داغدار معدن کاران آزادشهر استان گلستان و همچنین عرض تسلیت به خانواده محترم جناب سروان نرگسیان و پرسنل محترم نیروی انتظامی شهرستان نطنز و خداقوت به پاسداران و بسیجیان بر افزایش توان همه جانبه بسیج و لزوم بهره برداری کیفی از برنامه های بسیج را در شرایط کنونی جامعه گفت : شهید مطهری تئوریسین نظام بود و امام به ان اعتماد داشت ، شهید مطهری یک اسلام شناس تمام بودند . امروزه متاسفانه کتب استاد بزرگ شهید مطهری در حال فراموش شدن است که ما بایستی برگردیم برگردیم و کتاب های ارزشمند شهید مطهری را مطالعه نماییم .

امینین در ادامه افزود : این شهید بزرگوار دارای شم سیاسی بود ، شناختی که از منافقین داشتند باعث شد که منافقین او را به شهادت برسانند این دلیل بر آن است که استاد بزرگ نسبت به جریانات شناخت خوبی را داشتند.، این افراد واقعا مایه ی دلگرمی نظام بودند گرچه خون آنها هیچ موقع پایمال نخواهد شد .

وی در پایان گفت : ان شاءالله بتوانیم از داشته های ارزشمند شهید مطهری به خصوص در سپاه و بسیج و مجموعه ی عقیدتی سیاسی استفاده کافی را داشته باشیم .

ارسال نظرات