خبرهای داغ:
عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج) با حضور امام جمعه قم آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج) آغاز شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج) ظهر امروز با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، سقائیان نژاد شهردار قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، صادقی استاندار قم، امیر عباس‌زاده مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم و دیگر مدیران و مسوولان شهری آغاز شد.

این تقاطع در سه سطح اجرایی خواهد شد که سطح میدان فعلی باقی مانده و همچنین پل دو طبقه نیز روی میدان اجرایی می‌شود.

یکی از پل‌ها در این مسیر تردد بزرگراه امام علی به سمت بلوار شهید کبیری و پل دوم تردد بزرگراه امام علی به سمت بلوار خلیج فارس را تامین می‌کند. سطح زیرین پروژه نیز مربوط به عبور خط قطار شهری خواهد بود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه این پروژه غیرهمسطح در محل میدان ولیعصر اجرایی می‌شود اظهار کرد: به دلیل اینکه رینگ سوم ترافیکی شهر از محل میدان ولیعصر عبور می‌کند و از مسیر خیابان کبیری و کریمی به بلوار آیت‌الله بروجردی متصل می‌شویم این نقطه اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

علیرضا قاری قرآن با اشاره به تردد بالای محور بزرگراه امام علی به سمت بلوار کبیری خاطرنشان کرد: در این پروژه یک پل مستقیم از بزرگراه امام علی به سمت بلوار کبیری پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها