معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

سالگرد شهدای مدافع حرم با عنوان «اردیبهشت مقاومتـ» امشب در ساری برگزار می شود

مراسم گرامی داشت یادواره شهدای مدافع حرم (شهیدان خانطومان)در شامگاه دوشنبه هجدهم اردیبهشت در مصلی بزرگ ساری با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۱۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در گفتگویی از برگزاری متمرکز اولین سالگرد شهدای مازندرانی مدافع حرم حماسه خانطومان در ساری، خبر داد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ضمن گرامیداشت اولین سالگرد عروج ملکوتی شهدای مدافع حرم(شهدای حماسه خانطومان) از برگزاری مراسم پایانی و متمرکز یادواره شهدای مدافع حرم در شامگاه دوشنبه هجدهم اردیبهشت در مصلی بزرگ ساری با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.
سرهنگ پاسدار رضایی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری درباره شهدای مدافع حرم مبنی بر اینکه اجر و مزد شهدای مدافع حرم بیشتر از شهدای دفاع مقدس است، گفت: شهدای مدافع حرم به دلیل دو موضوع دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) و حضور در سرزمین غربت، برای دفاع از مظلومین و یاری دین اسلام دارای پاداشی مضاعف هستند و معتقدیم که هر چه داریم به برکت شهدا به ویژه شهیدان مدافع حرم است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا اضافه کرد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدای مدافع حرم، یادواره های شهدای گرانقدر مدافع حرم با محوریت 16 شهید خانطومان از هفدهم فروردین در سراسر شهر های مازندران آغاز و تا شامگاه  هفدهم اردیبهشت در قالب "اردیبهشت مقاومت"، ادامه داشت.
سرهنگ پاسدار رضایی اظهار داشت: در راستای گرامی داشت شهدای مدافع حرم با هماهنگی صدا و سیمای مرکز مازندران برنامه های مختلفی اعم از مستند این شهیدان، گفتگوی ویژه با خانواده های شهدای معزز مدافع حرم و گفتگو با کارشناسان حوزه جبهه مقاومت طی ده شب از صدا و سیمای مرکز استان به صورت زنده با عنوان « اردیبهشت مقاومت»، تهیه و پخش شد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ضمن ابراز تشکر از همکاری ویژه صداو سیمای مازندران و سایر اصحاب رسانه های مکتوب و مجازی استان، گفت: از همه رسانه های استان اعم از مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دعوت می کنیم تا تا بار دیگر برای تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم در شب پایانی برنامه و در یادواره متمرکز شهیدان مدافع حرم« اریبهشت مقاومت» که دوشنبه با سخنرانی سردار غیب پرور و مداحی حماسه خوان دفاع مقدس، حاج صادق آهنگران در ساری منعقد می شود پوشش خبری در خور و شان این شهیدان انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار