نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه حر در جمع بسیجیان ناحیه بینالود عنوان کرد؛
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد گفت: از خطوط بنیادین و اصلی برای حذف انقلاب اسلامی ایران فقط تحریم اقتصادی نیست، راه‌های دیگری هم هست، از جمله آنها می توان به کم کردن نفوذ روحانیت در بین مردم برای کاهش ولایت‌پذیری و همچنین کمرنگ شدن خصوصیات انقلابی و حذف روحیات انقلابی در بین جوانان ایرانی اشاره کرد.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۱۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
به گزارش بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد نوروزی یکی از خطوط اصلی دشمن در صدر اسلام تا غدیر پیامبر(ص) برای حذف تدریجی اسلام کشاندن انحراف در بدنه شخصیت های نخبه و مسلمان می‌باشد.

وی افزود: پس از واقعه غدیر بحث انحراف در بدنه جامعه اسلامی خودش را نشان می دهد و شخصیت‌های فراوانی به مرور زمان دچار انحراف شدند. بهترین راه فهم انحراف و منحرفین نهج البلاغة است که به ما می‌فهماند جامعه اسلامی بعد از پیامبر اکرم(ص) چطور به سمت انحراف کشیده‌ شد.

این تحلیل گر سیاسی گفت: از زندگی افرادی مانند عثمان بن حنين باید درس گرفت که چطور جریان انحرافی در اینها نفوذ کرد و افراد چه ضرباتی به پیکره اسلام زدند، همین انحرافات به ظاهر کوچک این افراد زمینه ساز نهضت کربلا شد.

وی افزود: یکی از جاسوسان طراز اول آمریکا درکتاب خاطرات خود می‌نویسد، از خطوط بنیادین و اصلی برای حذف انقلاب اسلامی ایران فقط تحریم اقتصادی نیست، راه‌های دیگری هم هست، از جمله آنها می توان به کم کردن نفوذ روحانیت در بین مردم برای کاهش ولایت‌پذیری و همچنین کمرنگ شدن خصوصیات انقلابی و حذف روحیات انقلابی در بین جوانان ایرانی اشاره کرد.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه امروز بسیج مردمی در سوریه، عراق و يمن در برابر تروریستها تمام قد مقاومت می کنند،  تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما بر اساس فرمایش امام خمینی(ره)به دنیا صادر شد و دشمن نادان توسط خودش انقلاب اسلامی ما را به جهانیان صادر و معرفی کرد.

وی افزود: امروز بسیجیان سوریه، لبنان، عراق و يمن در جبهه مقاومت دفاع می کنند و دستاورد های خوبی داشته اند اما در درون مسئولان غرب زده و عقبه جبهه مشکل داریم؛ امام خمینی(ره) فرمودند باید کسانی که عاشق امریکا هستند از بدنه انقلاب اسلامی تصفیه شوند، تمام مشکلاتی که ما امروز درکشورداریم به خاطر وجود این افراد در پستهای حساس مملکتی است،

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: یکی از مبانی اصولی انقلاب اسلامی دفاع از مظلوم است و در هر نقطه ای که جبهه مقاومت دارای ضعف می‌شود باید پیشگیری ها و اقدامات لازم صورت گیرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها