امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه گفت: امنیت کشور به‌خاطر حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۲۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به دیدار حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، اظهار داشت: معظم‌له در این دیدار فرمودند، هرگز نمی‌گویم به چه کسی رأی بدهید یا ندهید، اما اصرار دارم که در پای صندوق رأی حاضر باشید و به هر کسی تشخیص می‌دهید رأی دهید.

 

وی افزود: رهبر انقلاب در این دیدار گفتند، گاهی می‌شنویم بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسؤولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم، اما این حرف‌ها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سال‌های متمادی، حضور ملت در صحنه، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.

 
 

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها، نمازجمعه، همدلی مردم، قدرت نیروهای نظامی و ایمان آن‌ها و در کنار مردم بودنشان باعث اقتدار و امنیت این کشور بوده است.

 

فقیهی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص توصیه به کاندیداها، گفت: کاندیداها توصیه‌های رهبری را جدی بگیرند و توصیه اول ایشان به نامزدها این بود که نیت خود را خدایی کنید و برای خدمت تلاش کنید نه برای قدرت، چراکه هرکس برای خدمت به مردم بویژه طبقات ضعیف وارد میدان شود، هر حرف و حرکت او اجر و حسنه دارد.

 

این استاد اخلاق حوزه علمیه بندرلنگه، با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، یادآور شد: بسیج سازندگی ادامه‌دهنده جهاد سازندگی است که در اوایل انقلاب در آبادانی کشور تلاش مضاعفی داشتند، و این نهاد در کنار دولت در عمران و آبادانی شهرها نقش بسزایی داشتند و همچنین بسیج سازندگی بندرلنگه در بحث مسکن، حوزه سلامت، سوادآموزی، اشتغال در این منطقه نقش پررنگی را داشته است و همچنین هفته عقیدتی سیاسی را گرامی می‌داریم.


ارسال نظرات