خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت با حضور حاج آقا باغ شیرین امام جمعه موقت شهرستان ،مدیربت شبکه ،ریاست بیمارستان ،وتنی چند از مسولین شهرستان و همچنین خبرنگاران شهرستان برگزار گردید
کد خبر: ۸۸۵۶۹۵۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

دراین مراسم مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک گفت : تلاشهای همکاران در حوزه سلامت بویژه پزشکان ،پرستاران،ماماها، باعث می شود که لبخندی بر لب های همشهریان بنشیند و این از بهترین خاطرات زندگی ما می باشد.

دکتر شهریاری گفت : یکی از زیبا ترین لحظات زندگیم لحظه ای بود که اون مامای محترم دخترم را آورد و گفت این دختر شماست پس ماماهای عزیز و پرستاران قدر خودتان را بدانید که لحظه لحظه کار شما پر از خاطرات دلنشین و زیباست چون خداوند شغلی به شما داده که اولین خنده و گریه آدم را شما می بینید.

 شهریاری افزود : شغل مامایی نعمت بزرگی است که خداوند به شما ماماهای عزیز عطا نموده پس نهایت استفاده را ببرید.

سپس سید داوود موسوی رئیس بیمارستان باتبریک روز ماما و پرستار گفت: ماماها و پرستاران با علم و مهارتی که دارند خوشبختی و خوشحالی را به کانون خانواده ها و نهایتا جامعه بر می گردانند. موسوی عملکرد حوزه بهداشت ودرمان را تشریح نمودند و گفت: راه اندازی زایشگاه ال دی آر، ساخت کلینیک تخصصی تیپ 500،خرید دستگاه رادیولولوژی دیجیتال ،جذب متخصص در تمامی رشته ها از جمله خدماتی بود که در شهرستان انجام شده است .

در ادامه امام جمعه موقت شهرستان به عنوان سخنران ویژه این برنامه جایگاه پرستاران ،ماماها ،کارگران ،را بسیار بااهمیت خواند و گفت: حسن خدادادی و زیبایی که خداوند به یک انسان می دهد را هیچ آرایشگری نمیتواند تغییر دهد.

 حجت اسلام شیخ صالح قا باغ شیرین افزود پیامبر اکرم (ص)می فرماید اگر کسی در صدد باشد حاجتی از حاجات بندگان خدا را بر آورده کند حالا چه توان آن را داشته باشد چه نداشته باشد این مانند کسی است که روز اول از مادر متولد شده باشد و نشان دهنده جایگاه برخی کارها می باشد،شماها دارای مقام و منزلتی هستید که انصافا انسان نمی تواند جایگاه برخی افراد را از زبان خودش بازگو کند.

در پایان به بیش از 30 نفر از فعالان عرصه سلامت هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید و برنامه های شاد متنوع، هنری و موسیقی سنتنی اجرا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها