حجت الاسلام کیایی نژاد در گفتگو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: من از هنرمندان می خواهم که زندگی رزمندگان را به صورت فیلم دربیاورند اینها در روحیه نسل جدید ما تاثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۶۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت استفاده از محتوای غنی دفاع مقدس در مسائل فرهنگی گفت: نسل جدید ما که انقلاب و جنگ را ندیده اند بسیار نیاز است که در این زمینه محتوای مناسب برای آنها تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب بسیار در این خصوص موثر است تصریح کرد: شرح زندگی برخی سرداران اسلام و بیان مسائل جنگ برای نسل نو خیلی مفید خواهد بود. رهبری همواره تاکید کرده اند که رشادت های رزمندگان و دوران هشت ساله دفاع مقدس باید به تصویر کشیده شود.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: من از هنرمندان می خواهم که زندگی رزمندگان را به صورت فیلم دربیاورند اینها در روحیه نسل جدید ما تاثیر بسزایی دارد. اگر با این قضایا آشنا شوند باعث می شود در مسیر قرار بگیرند و هر چقدر دور شوند با توجه به تلاش دشمن و تهاجم فرهنگی ضربات جبران ناپذیری بر ما وارد می شود.

حجت الاسلام کیایی نژاد با بیان اینکه هیچ کس به اندازه رهبری دغدغه فرهنگی ندارد تصریح کرد: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی این است که جوانها را با سبک و سیاق رزمندگان و شهدا رد آن دوره آشنا کنند به این ترتیب می توان گفت آنها را بیمه کرده اند.

ارسال نظرات