حدود 700 هکتار از زمین‎های آبی کشاورزی که سالیان سال دچار بحران بی‌آبی بود، با تلاش 800 نفر روز از نیروهای بسیجی از این مشکل رهایی پیدا کرد؛ لذا با احداث کانال انتقال آب و باتوجه به مطالعات انجام‌شده در گذشته، سرانجام توسط گروه‎های جهادی پروژه انتقال آب کشاورزی انجام شده و آماده بهره‎برداری است که این اقدام در روزهای آینده انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۷۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی اظهار داشت: به مناسبت روز تاسیس بسیج سازندگی، برنامه‎های مختلفی را در نظر گرفتیم که از جمله آن برای روز 17 اردیبهشت‎ماه یک برنامه محوری را در دهستان شهدای بهشهر داریم.

وی افزود: در این منطقه حدود 800 نفرروز کار کردند تا حدود 700 هکتار زمین‎های آبی کشاورزی که سالیان سال دچار بحران بی‌آبی بودند، از این مشکل رهایی پیدا کنند؛ لذا با احداث کانال انتقال آب و باتوجه به مطالعات انجام‌شده در گذشته، سرانجام توسط گروه‎های جهادی پروژه انتقال آب کشاورزی انجام شده و آماده بهره‎برداری است که این اقدام در روزهای آینده انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران گفت: در همان روز نیز راه روستایی برای یکی از روستاهای دهستان شهدای بهشهر که وضعیت خوبی برای عبور و مرور خودرو نداشت؛ افتتاح می‎شود با این توضیح که سه هفته از آغاز کار در این منطقه می‎گذرد و انشاالله مراسمی را برای بحث محرومیت‎زدایی در آن داریم.

این مسئول بیان کرد: در همین هفته نیز با حضور سردار غیب‎پرور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، 50 واحد صنایع تبدیلی در حوزه اقتصاد مقاومتی در شهر بابل افتتاح می‎شود.

شریعتی در پایان گفت: یک واحد شرکت پشتیبان در بابل نیز سال گذشته کار خود را شروع کرده و حدود 80 نفر را زیر پوشش دارد که مراسم افتتاح آن در روز سه شنبه 19 اردیبهشت‎ماه با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور برگزار می‎شود و در همان روز اجرای کار ساخت خانه‎های محرومان نیز به صورت متمرکز در بابل انجام می‎شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها