مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با «بسیج»:
حسن پور گفت: مدرسین فقه بازار سراسر کشور را به قم دعوت می کنیم و کلاس های آموزشی را برای آنها داریم. همچنین تقویت و گسترش نماز اول وقت در بازار را با جدیت دنبال می کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۸۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در سال جدید اظهار داشت: توجه جدی به امور فرهنگی و رسانه ای از جمله اهداف سازمان در سال جدید است.

حسن پور خاطرنشان کرد: تهیه 14 برنامه 40 دقیقه ای در صدا وسیما در رابطه با تجارت با محور توجه جدی کسبه به فروش کالای ایرانی و همچنین تهیه پوسترهای خاصی برای فروش کالای داخلی را در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه تمرکز بسیج اصناف بر تولید کالاهای ایرانی و مصرف داخلی است خاطر نشان کرد: نمایشگاه هایی که کالاهای ایرانی عرضه کنند را راه اندازی خواهیم کرد و تکریم بازارچه هایی که کالای ایرانی را تبلیغ می کنند در دستور کار داریم.

حسن پور عنوان کرد: برنامه های سازمان بسیج اصناف در بخش فرهنگی نیز، توسعه آموزش های فقه بازار است که مدرسین فقه بازار سراسر کشور را به قم دعوت می کنیم و کلاس های آموزشی را برای آنها داریم. همچنین تقویت و گسترش نماز اول وقت در بازار را با جدیت دنبال می کنیم.




ارسال نظرات