شهرام نوری در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای دانشجوی مازندران، اظهار داشت: این کنگره با شعار" قدس را هدف دارم " با حضور مسئولان کشوری و استانی در مسجد حضرت ولی‌عصر( عج) دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۷۰۰۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلا است، افزود: باید به فرهنگ ایثار و شهادت برگردیم، چون دفاع مقدس و دفاع از حرم برای ما گنجینه است.


نوری گفت: برگزاری یادواره شهدا و شناخت زندگی شهدا باعث اصلاح جامعه می‌شود.

وی وظیفه بسیج را تربیت نیروهای جوان مؤمن و انقلابی در جامعه دانست و افزود: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا روحیه خودباوری، نشاط و شادی را از جامعه و جوانان ما بگیرد و جوانان را ناامید کند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران، وصل شدن به شهدا را مهم‌ترین راهکار مصونیت از هجمه‌های دشمن دانست و اضافه کرد: شهدا خانواده کرم، بخشش و بزرگی هستند.

نوری گفت: در فرهنگ سیاسی امروزه کسانی‌که وارد عرصه سیاست می‌شوند فقط به قدرت توجه دارند این در حالی‌ است که فرهنگ سیاسی شهدا رقابت برای خدمت به خلق خدا بود.

وی یادآور شد: در اوایل انقلاب جوانان این مملکت در دور افتاده‌ترین و صعب‌العبورترین روستاها احساس مسئولیت کرده و به فرمان امام‌شان لبیک گفتند لذا مهم‌ترین درس شهدا به ما احساس مسئولیت است.

نوری، از خودگذشتگی و ایثار شهدا را رمز موفقیت آنان دانست و گفت: باید به فرهنگ ایثار و شهادت برگردیم چون دفاع مقدس و دفاع از حرم برای ما گنجینه است و فرهنگ سیاسی ما باید مانند فرهنگ سیاسی شهدا باشد.
 
 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها