نشست صمیمی و چهره به چهره "پویش" با حضور جانشینان خواهر، مربیان حلقه های صالحین و دانش آموختگان دوره های طرح ولایت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران پنج شنبه و جمعه (14 و 15 اردیبهشت) به همت بسیج دانشجویی استان در آمل برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۰۲۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران خبر داد؛
برگزاری نشست نخبگان و فعالین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران

نفیسه السادات حسینی مطلق مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران در خصوص برگزاری نشست "پویش" گفت:نشست صمیمی و چهره به چهره "پویش" با حضور جانشینان خواهر، مربیان حلقه های صالحین و دانش آموختگان دوره های طرح ولایت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران پنج شنبه و جمعه (14 و 15 اردیبهشت) به همت بسیج دانشجویی استان در آمل برگزار  شد.

وی با بیان اینکه نشست "پویش" در جهت افزایش مهارت افزایی در بخش های فرهنگی ،اجتماعی،سیاسی و تشکیلاتی برگزار شد درخصوص اهداف این نشست گفت:بستر سازی مناسب برای فرهنگ سازی و رفع مشکلات و معظلات فرهنگی و اجتماعی موجود در بین دختران و و خانواده ها و بینش افزایی در این زمینه از مهمترین اهداف این نشست بود.

حسینی مطلق در خصوص محورهای برگزاری این نشست گفت:تربیت نیروهای طراز انقلاب،نهضت روشنگری،اخلاق تشکیلاتی ،کارگاه آموزشی برای مربیان حلقه های صالحین،شیوه ها و راهکارهای جذب دانش آموختگان دوره های طرح ولایت،الزامات اثرگذاری دانش آموختگان دوره های طرح ولایت در دانشگاه ها با تکیه به بیانات رهبری از مهمترین محورهای نشست " پویش" است.

مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران درباره برنامه های جانبی نشست "پویش" گفت:برگزاری زیارت عاشورا،مناظره دانشجویی با موضوع انتخابات،گعده های شبانه،برنامه های مداحی ، نماز جماعت ، تقدیر و تشکر از دانشجویان بسیجی دارای معدل درسی بالا(الف) و همچنین فعالین در بسیج دانشجویی از دیگر برنامه های جانبی این نشست دو روزه بود.

گفتنی است ؛ نشست صمیمی و چهره به چهره "پویش " پنج شنبه و جمعه (14 و 15 اردیبهشت) در خوابگاه دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار  شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها