نفیسه السادات حسینی مطلق مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران به نقش دانشجو در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: دانشجو یان می توانند گفتمان اقتصاد مقاومتی را با مطالبه گری مستمر به گفتمان رایج و غالب جامعه تبدیل کنند.
کد خبر: ۸۸۵۷۰۲۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسینی مطلق مهم ترین نقش دانشجوی انقلابی را در ایفای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تبیین درست آن در بین اقشار مختلف جامعه دانست و تاکید کرد: یک جوان دانشجو با پویایی و با قدرت تفکر خلاق بسیار راحت تر می تواند در بطن جامعه و خانواده مبلغ درست اقتصاد مقاومتی باشد.

حسینی مطلق در ادامه به دیگر نقش آفرینی های دانشجویان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: دانشجوی انقلابی می تواند با تشکیل هیئت های اندیشه ورز در سنگر دانشگاه، خاکریز اقتصادی را محکم و اصولی، طراحی و اجرایی کند.

وی افزود: دانشجو میتواند با پرداخت فکری، تولید محتوی، تئوری سازی، شناسایی موانع اقتصاد مقاومتی و پیدا کردن راه های برون رفت آن، در چرخه پیشرفت نظام به سمت جلو تسریع کننده باشد.


مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران، ماندگاری جریان های دانشجویی را مطالبه گری آنان دانست و تاکید کرد: دانشجوی انقلابی با مطالبه گری از مسئولان و با بهره گیری از سبک زندگی ایرانی اسلامی و اصلاح الگوی مصرف، صرفه جویی در برنامه ها، حمایت از تولید داخلی، در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی؛ تاثیرگذاری مهمی دارد.

وی به نقش دانشگاه در تولید علم اشاره کرد و گفت: دانشگاه سنگر علم است و از این سنگر باید نظریه های علمی درست و واقع بینانه در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بهره کافی را برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها