خبرهای داغ:
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت:اعتقاد دارم مناظره دوم درمقایسه با مناظره اول مقداری بهتر برگزار شد و اطلاعات بیشتری را به مردم داد.
کد خبر: ۸۸۵۷۰۶۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجانحجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در خصوص مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری،اظهار کرد:اعتقاد دارم مناظره دوم در مقایسه با مناظره اول مقداری بهتربود به طوری که اطلاعات بیشتری را به مردم داد و اثرات بیشتری داشت،منتها مشکلی که داشت این بود که برخی کاندیداها فرافکنی می‌کردند وبه سؤالات مجری مناظره جواب نامربوط می‌دادند.

وی افزود:برخی ازنظرات کاندیداها برای مردم شایدخیلی پسندیده نبود. برای مثال بحث برجام و نتایج آن به درستی مطرح نشدوپیشرفت‌های برادران سپاه وبسیج وارتش که توانستند ایران را ازانزوای نظامی خارج کنند نباید نادیده گرفته شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درابتدای جنگ تحمیلی حتی مانمی‌توانستیم سیم خاردار تولید کنیم، تصریح کرد:درزمان جنگ جای‌جای ایران را موشک‌باران می‌کردند ومردم فریاد می‌زدند "موشک جواب موشک” وماموشک نداشتیم که به طرف عراق شلیک کنیم.برخی افراد ایران را زیرسؤال می‌برندکه چراایران اسلامی به سوریه کمک می‌کند امانمی‌دانندکه همین کشورسوریه درزمان جنگ تعدادی موشک دراختیارایران قراردادوما توانستیم باشلیک به سمت عراق جلوی بسیاری از حملات موشکی این کشوررا بگیریم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:درخصوص قاچاق کالا رهبری کالای قاچاق راحرام شرعی دانسته‌اند،محموله‌های لباس که به این شکل واردکشور می‌شود به اشتغال ضربه می‌زند وصنعت نساجی ما که ۱۰ هزارسال قدمت دارد را نابود می‌کند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه مردم باید بیدار شوند، گفت:مناظره رو گذشته به هرحال نسبت به مناظره هفته قبل به دلیل اطلاع رسانی بهتری که به مردم کرد خوب ارزیابی می‌شود.

این نماینده اصولگرا در مجلس شورای اسلامی با یان اینکه مردم نباید فریب این شعارهای انتخاباتی را بخورند،گفت:تعداد کسانی که دراین چهارسال بیکار شده‌اند زیاد است. برای مثال استانداراصفهان اعلام کرد” درنیمه اول سال گذشته ۱۶هزا نفر بیکار شده‌اند. این آمار کمی نیست.درهمین شهرستان فلاورجان در شهرک صنعتی آن، ۶ هزار نفر بیکار شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها