شهدای ما با خدا و اباعبدالله حسین (ع) معامله کردند و اظهارات افراد امثال کرباسچی که سابقه دست درازی آنها در اموال بیت‌المال مشخص هست تاثیری در برحق بودن اقدامات شهدای مدافع حرم ندارد.
کد خبر: ۸۸۵۷۰۹۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ابراهیم فیروزآبادی در گفت‌وگویی در ارتباط با اظهار اخیر کرباسچی نسبت به شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: ماهیت کرباسچی از مدت‌های طولانی برای مردم ایران مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه کرباسچی ضدانقلاب و ضدنظام است و در حال حاضر برای دست‌یابی به قدرت و منصب دوست دارد به هر زمینه‌ای متوسل شود، افزود:کرباسچی و افراد مثل این فرد نه تنها با شهدای انقلاب اسلامی بلکه با اسلام زاویه دارند.

پدر شهید مدافع حرم عبدالرحیم فیروزآبادی خاطر نشان کرد: فرزندان ما به تاسی از اباعبدالله و یاران شهیدش در این راه گام نهاد و در تبعیت از اسلام ناب محمدی و با شناخت کامل در مناطق عملیاتی سوریه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه اسلام برای پویایی و نشاط نیاز به حمایت جدی از جانب دلسوزان و علاقه‌مندان دارد، گفت: فرزند شهیدم با وجود داشتن دو فرزند خردسال احساس کرد که خونش زمینه‌ساز تداوم فعالیت اسلام برگرفته از فرهنگ عاشورایی می‌شود.

فیرزوآبادی با اعلام اینکه اظهار همدردی مردم مسلمانان مازندران با خانواده  شهدای مدافع حرم، گواه بزرگی بر حقانیت اقدامات سربازان نظام اسلامی در مناطق عملیاتی سوریه است، افزود: شهدای ما با خدا و اباعبدالله حسین (ع) معامله کردند و اظهارات افراد امثال کرباسچی که سابقه دست درازی آنها در اموال بیت‌المال مشخص هست تاثیری در برحق بودن اقدامات شهدای مدافع حرم ندارد.

وی با اعلام اینکه شهدای مدافع حرم تنها متعلق به خانواده خودشان نیستند، افزود: در سوگ از دست دادن آنها همه ایرانیان ناراحت و غمگین بودند و برحق بودن آنها به تمام مردم ایران به اثبات رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها