صدها نفر از روستاییان، جهادگران، خانواده شهدای مدافع حرم، اهالی رسانه و جمعی از مسئولین در این همایش جهادی حضور داشتند.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۱۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی به فرمان تاریخی امام خامنه ای؛ همایش قرآن مجسم پاسداشت ۱۵ سال خدمت جبهه جهادی منتظران خورشید در ۱۲۹ روستای محروم کشور در محل لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار شد.
 
صدها نفر از روستاییان، جهادگران، خانواده شهدای مدافع حرم، اهالی رسانه و جمعی از مسئولین در این همایش جهادی حضور داشتند.
 
سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار نقدی معاون فرهنگی کل سپاه، دکتر رضوی معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری، دکتر نوروزی مدیر عامل بنیاد برکت، سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سردار غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی از جمله میهمانان همایش جهادگران بسیجی بودند.
 
در"قرآن مجسم" ضمن تقدیر از برنامه دست خط شبکه ۵ سیما و خبرگزاری صدا و سیما به پاس انعکاس محرومیت های روستا ها و خدمات گروه های جهادی؛ از برترین خاطرات اردوهای خدمت رسانی نیز تجلیل به عمل آمد.
 
رونمایی از نخستین مستند آموزشی و کتاب اصول و مبانی اردوهای جهادی و نیز آخرین موسیقی و اثر هنری پیرامون این اردوها از جمله برنامه های دیگر این همایش بود.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تجلیل از جبهه جهادی منتظران خورشید که خدمات شایانی را انجام داده است گفت: این توانمندی و ظرفیت در کشور وجود دارد که با همت گروههای جهادی روستاهای محروم از دام مشکلات عدیده رها شوند.
 
وی با تاکید بر ایجاد قطب های تولیدی در مناطق مختلف گفت: بسیج بنا دارد در ۴۰۶ منطقه کشور متناسب با مزیت های تولیدی آنها کمک نماید تا این قطب های تولیدی شکل یابند.
 
سردار غیب پرور در ادامه با بیان اینکه با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی حق مردم ما نیست که در برخی مناطق محرومیت وجود داشته باشد گفت: بسیج در سال های قبل در حوزه محرومیت زدایی کارهای فراوانی انجام داده است اما این کافی نیست.
 
وی با بیان اینکه بسیج آماده است با هر دستگاه دولتی که برای محرومیت زدایی قدم بر می دارد همکاری کند گفت: ما برای حل مشکلات مختلف جامعه آماده هر گونه همکاری با دولت هستیم.
 
سردار غیب پرور با تقدیر از مجاهدت های جبهه منتظران خورشید در ۱۲۹ روستا در استانهای کرمانشاه، تهران، قم، مرکزی، سیستان و بلوچستان و خوزستان گفت: ما ۳۸ هزار روستا داریم که نیازمند خدمت رسانی می باشند و این نشان دهنده کارهایی است که باید انجام شود.
 
وی گروه های جهادی را مجموعه انسانهایی دانست که به دور از هیاهو مشغول خدمت رسانی به بندگان خدا هستند.
 
سردار غیب پرور حرکت گروه های جهادی را الگویی مناسب برای فعالیت های خدمت رسانی و محرومیت زدایی دانست و از همه دستگاه ها خواست به این گروه های جهادی کمک نمایند.
 
وی در پایان گفت: در کشور ما همه امکانات اعم از پول و نیروی انسانی، وسایل کار و امکانات هست، فقط باید عزم را جزم کرد و اراده نمود تا مشکلات کشور حل شود
 
سردار غلامحسین غیب پرور ضمن بازدید از نمایشگاه منتظران خورشید و در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات مطرح شده درباره شعار مرگ بر اسرائیل روی موشک های دوربرد گفت: شعار مرگ بر اسرائیل بر روی موشک مگر کار بدی است، اساسا محو اسرائیل جزو آرمان های ما می باشد.
ارسال نظرات