به همت ناحیه جوادالائمه(ع) ؛

دوره آموزشی ارکان گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت جواد الائمه (ع) برگزار شد.

دوره آموزشی عرضی توجیهی ارکان گردان های بیت المقدس به مدت دو روز در ناحیه مقاومت جواد الائمه (ع) محمد شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۶۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در این رزمایش که با هدف تمرین و آماده سازی نیروی های بسیجی هنگام وقوع حوادث طبیعی از جمله زلزله و یا حوادث غیر طبیعی مانند حمله هوایی اجرا شد، نیرو های بسیج در سه گام این رزمایش را پیاده سازی به اجرا گذاشتند.
 
 دوره آموزشی ارکان گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت جواد الائمه (ع) برگزار شد.
سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) ادامه داد: درگام اول اهداف و نحوه عملکرد نیروها در دو بخش پدافند غیرعامل و امداد و نجات توسط مربیان به صورت کلاسیک و تئوری توضیح داده شد و در گام دوم رزمایش به صورت صامت برگزار گردید تا نیروهای عمل کننده بصورت عملی و آزمایشی به وظایف خود آشنا شده و نقاط ضعف احتمالی بر طرف گردد و در گام سوم نیز رزمایش اصلی به اجرا در آمد.
 
 مدیر عملیات سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) گفت: این دوره آموزشی با حضور 58 نفر از ارکان گردان های بیت المقدس در حسینیه ثارالله این ناحیه برگزار شد.
 
رضا دوستدار افزود: ارکان گردان ها در طی این دو روز از کلاسهایی با محتوای امداد و نجات , دفاع از کوی و برزن , پدافند غیر عامل ، حفاظت اطلاعات , قانون بکارگیری سلاح و دیگر کلاسهای تخصصی بهره مند گردیدند.
 
وی در پایان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بالا بردن توان رزم نیروها و تقویت انسجام و وحدت رویه گردان ها و فرا گیری فنون تخصصی و همچنین کسب آمادگی لازم جهت اجرای رزمایش های سال 96 عنوان نمود. رازینی اعلام جزئیات انجام رزمایش پدافند غیر عامل گفت: این رزمایش طبق برنامه ابلاغی از طرف سپاه، روز پنج شنبه جهاردهم اردبهشت ماه سال جاری با حضور دو گردان از سازمان بسیج در منطقه عمومی پلنگ آباد اشتهارد برگزار گردید.
 
 
 
 
 
خبرنگار افتخاری :سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها