خبرهای داغ:
انتخابات ۹۶ انتخابات بین دو گفتمان است. درسال ۹۲ احمدی نژاد طی سال های آخر ریاست جمهوری و تغییر رویکردش به سمت قدرت و بی توجهی هایش به فرمایشات مقام معظم رهبری موجب طرد ایشان از طرف انقلابیون شد. بی ثباتی و تورم یکی از مشکلاتی بود که از چندماه قبل از ریاست جمهوری ۹۲ تمام رسانه ها به آن پرداختند و همه مشکلات به تحریم ها ربط داده شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۸۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛جانی پور عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در جلسه بصیرتی سیاسی امروز اظهار داشت: اولین نقشه دشمن تخریب روحیه جهادی دانشجو است، دومین نقشه دشمن تخریب احکام جهادی و سومین نقشه ای که دشمن برای دانشجو ها طرح و برنامه ریطی کرده است ایجاد استعداد های کاذب است.

وی خاطر نشان کرد: معادل ضعف شکست ما این است که دردها و دغدغه ها را از ما گرفتند.این شوه قطعا شیوه دشمن است که سعی میکنند وضعیت بی تفاوتی را عادی کنند.

ایشان در ادامه صحبت های خود شاخصه های رییس جمهور اصلح را بیان کردند که به شرح زیر است:

۱) مقاوم نسبت به دشمن

۲) مقید به دین

۳) اعتقاد عملی به ولایت فقیه

۴) داشتن روحیه خدمت گزاری به مردم

۵) توانمند نسبت به کار

 

در ادامه جلسه استاد باقری، از تحلیل گران سیاسی اظهار داشت: انتخابات ۹۶ انتخابات بین دو گفتمان است. درسال ۹۲ احمدی نژاد طی سال های آخر ریاست جمهوری و تغییر رویکردش به سمت قدرت و بی توجهی هایش به فرمایشات مقام معظم رهبری موجب طرد ایشان از طرف انقلابیون شد. بی ثباتی و تورم یکی از مشکلاتی بود که از چندماه قبل از ریاست جمهوری ۹۲ تمام رسانه ها به آن پرداختند و همه مشکلات به تحریم ها ربط داده شد.

وی افزود: با نفوذ در نخبگان و القای اینکه ” جهان یک نظم دارد و بالای این نظم یک کدخدایی به نام آمریکا وجود دارد و برای اینکه پیشرفت کنیم باید توجیه انقلابی را کنار بگذاریم” شرایط را عوض کردند.

باقری اظهار داشت:در همایش سال ۸۶ مطرح شد که بیش از آنکه آمریکا خطرناک و امنیتی باشد ما خطرناک هستیم زیرا ما درلانه زنبور چوب کریم.

وی خاطر نشان کرد:احمدی نژاد میخواست بین نیروهای انقلابی دوقطبی ایجاد کند. احمدی نژاد نشان داد چیزی که فکر می کنند همان تفکر اصلاح طلبان است.

وی در پایان صحبت های خود افزود: حمله موشکی آمریکا به سوریه با انتخابات ایران ارتباط مستقیم دارد. وقتی کشوری هسته ای و موشکی را از دست داد خیلی راحت تکه تکه می شود مانند کشور چون لیبی.

و عوامل توسعه کشور تولید داخلی، حمایت، نظارت و بازارگشایی است.

 

 در پایان جلسه حجت الاسلام ساجدی،مسئول  نمایندگی ناحیه ی دانشجویی استان اصفهان خاطر نشان کرد:

انقلاب اسلامی ملت ایران، پاسخی به نارضایتی های وضع موجود بود.و مردم ما با اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه توانستند موفقیت بزرگی را در تاریخ برای ملت یران رقم بزنند.و این موفقیت موجب استقلال و عزت و سربلندی ملت ایران شده است و راه حفظ این عزت، اتحاد ملی و برادری است.

وی افزود: در کتاب آنگاه که هدایت شدم از دکتر تیجانی، آمده است "من در یکی از دانشگاه ها بودم وقتی نام امام (ره)در دانشگاه آمد،  همه از اتاق من فراری شدند. آن جمله که هر جایی نام خدا باشد شیطان ها فراری هستند در من تداعی شد.”

حجت الاسلام ساجدی اظهار داشت: اگر از درون بی تقوا شدیم و مدیران ما بی تقوا شدند کاری نمیتوان کرد.

ایشان در پایان صحبت های خود با تاکید به مطالعه آثار شهید مطهری افزودند: رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی بر مطالعه آثار شهید مطهری دارند و دانشجویان انقلابی باید مطالعه آثار شهید مطهری را یکی از برنامه های اصلی خود قرار دهند.

ارسال نظرات