خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: سال گذشته دو هزار و ۳۱۸ نفر به اردوهای یک روزه به مناطق مختلف شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۹۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ محمودی با اشاره به برگزاری اردوهای هجرت دانش آموزی در سال ۹۵، اظهار کرد: طی این اردوها مدارس شهرستان فردوس با به کار گیری ۴۰۰ دانش آموز و در ۹ عرصه کاری بهسازی و زیبا سازی شده است.

وی با بیان اینکه در اردوهای جهادی مجموعا چهار هزار نفر روز کار انجام شده است، افزود: همچنین گروه های جهادی هفت روزه توسط بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج شهری اسلامیه و خواهران فاطمه و حضرت زینب(ع) در نقاط مختلف روستاهای فردوس برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با بیان اینکه بسیج سازندگی در سال گذشته با همکاری آبفاروستایی به ۹ روستا آبرسانی سیار انجام شده است، گفت: احداث دو خانه عالم در روستاهای حسین آباد و شهرک طاهریه آغاز و در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ توسط بسیج جامعه پزشکی فردوس تعداد ۱۶ اکیپ بهداشتی درمانی به روستاهای محروم شهرستان فردوس اعزام شده اند، بیان کرد: طی این اعزام اکیپ های بهداشتی ۳۸۰ نفر ویزیت رایگان و ۳۲۰ نفر داروی رایگان دریافت کرده اند.

ماشاالله محمودی با بیان اینکه بسیج سازندگی سال گذشته دو هزار و ۳۱۸ نفر را به اردوهای یک روزه اعزام کرده است، گفت: این اردوها در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی، کشاورزی، هرس و وجین محصولات کشارزی انجام شده است.

وی با اشاره به طرح ملی بسیج همگام با کشاورز ، اظهار داشت: سال گذشته این طرح جهت بالا بردن سقف تولید محصولات کشاورزی در شهرستان فردوس صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: سال گذشته طی اجرای طرح ملی بسیج  همگام با کشاورز تعدادی از کشاورزان نمونه به بازدید علمی منطقه جوین خراسان رضوی اعزام شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها