فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: سپاه با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در کنار سیل زدگان و خانواده های داغدیده خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی فرمانده سپاه ناحیه لردگان درحاشیه بازدید از مناطق سیل زده روستای سید محمد از توابع شهرستان لردگان اظهار کرد: سیل خسارت سنگینی به روستای سید محمد وارد کرده و چهار نفر از اهالی این روستا جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: سیل همچنین بیش از 20 واحد مسکونی را در این روستا به کلی از بین برده و خسارات مالی زیادی به روستاییان وارد کرده است.

سرهنگ موسوی، با تاکید بر اسکان اضطراری آسیب دیدگان از سیل، گفت: برای اسکان اضطراری خانواده هایی که خانه خود را از دست داده اند مکان های همچون نمازخانه ها، پایگاه های بسیج ، سالن های صالحین و سالن های ورزشی پیش بینی شده که افراد می توانند جهت اسکان از این مکان ها استفاده نمایند .

موسوی افزود: تمام نیروهای گردان های عاشورا و گردان امام حسین (علیه السلام)، نیروهای بسیج و کادر از بدو حادثه در این مکان حضور یافتند و با کمک نیروهای امدادی هلال احمر، نیروی انتظامی، فرمانداری و دیگر ارگان های خدمات رسانی در حال خدمت رسانی به افراد حادثه دیده این روستا هستند و تا پایان عملیات امداد و نجات و اسکان در کنار مردم خواهتند بود.

گفتنی است؛ در حادثه سیل در روستای سید محمد از توابع بخش منج از شهرستان لردگان چهار نفر مفقود و بیش از 18 نفر آسیب دیدند .

روستای سید محمد با بیش از 150 خانوار و تعداد بیش از 400 نفر ر جمعیت در فاصله 50 کیلومتری شهر لردگان قرار دارد.

ارسال نظرات