مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

شعارهای کاندیدهای انتخاباتی ریشه در تفکرات آنها دارد

بوشهرـ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به انتخابات، اظهار کرد: شعارهای کاندیدها بسیار ساده است اما ریشه در اعتقادات و تفکرات افراد دارد و برخی افرادی که شعار آزادی را سر می دهند یکی از خصوصیات خود را مطرح می کنند
کد خبر: ۸۸۵۷۲۰۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛حجت الاسلام دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع مدیران عقیدتی و سیاسی ناحیه بوشهر، گفت: شهید مطهری یک مجتهد جامع الشرایط بود که علاوه بر  فقه و اصول در فلسفه نیز از نفرات برتر حوزه بود.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: این شهید والا مقام با آگاهی و بصیرتی که به زمان داشت تا جایی پیش رفت که مشکلات روز جامعه را شناسایی و با تحلیل ها و آثاری که داشت چاره اندیشی می کرد و در بسیاری موارد شبهه ها را رفع می کرد.

وی ادامه داد: هنگامی که علامه طباطبایی درس فلسفه را تدریس می کردند برخی افراد به دلیل اینکه انحرافات فکری در ذهن جوانان ایجاد نشود به اعتراض از این درس نزد آیت الله بروجردی گلایه مند شدند و این عالم نیز طی نامه ای به علامه طباطبایی خطاب به تعطیلی کلاس فلسفه نامه ای نوشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: علامه طباطبایی در پاسخ به نامه آیت الله بروجردی فرمودند شما را به عنوان ولی فقیه می شناسم و اگر دستور می دهید این کلاس ها تعطیل می کنم اما اگر ارشادی است، جوانانی که وارد حوزه می شوند ذهن هایی پراز شبهه دارند که باید رفع شود.

دشتی با اشاره به اینکه علامه طباطبایی خود را قربانی کرد، خاطرنشان کرد: علامه طباطبایی فردی بود که به سمت تفسیر قرآن رفت تا بسیاری از مشکلات جامعه را رفع و شبهاتی که در ذهن مردم ایجاد می شود را پاسخ دهد.

شهید مطهری فردی با بصیر و آگاه به زمان بود

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: شهید مطهری شرایط را طوری دید از حوزه به سمت دانشگاه رفت و با خصوصیاتی اسلام شناسی که داشت در برابر انسان هایی قرار گرفت که انحرافات فکری داشتند و مانند یک قهرمان در مقابل آنها برای اسلام ایستاد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری مانند استادش خود را قربانی کرد، تصریح کرد: انسانی که به موقع احساس وظیفه می کند و با شرایط خاصی وارد عرصه می شود و برای همه رده های سنی کتاب می نویسد که این آثار همچنان بروز است؛ یک فرد با بصیر و آشنا به جامعه بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اذعان کرد: این استاد شهید در یکی از مجله های دوران خود مقاله ای در خصوص حجاب مطالعه می کند و برای رفع شبهه در همان مجله به آن مقاله نویس پاسخ می دهد که این نشان از بصیرتی است که به موقع جامعه را اقناء کند.

دشتی ابراز کرد: شهید مطهری دو مبارزه در برابر تفکرات غیر دینی و اسلامی و مبارزه با گروهی که القادی فکر می کردند انجام داد که مشابه آن در جامعه کنونی نیز مشاهده می شود.

شعارهای کاندیدهای انتخاباتی ریشه در تفکرات آنها دارد

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به انتخابات، اظهار کرد: شعارهای کاندیدها بسیار ساده است اما ریشه در اعتقادات و تفکرات افراد دارد و برخی افرادی که شعار آزادی را سر می دهند یکی از خصوصیات خود را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: همه اندیشه ها و بیان ها محترم نیستند و کسی نباید به هر چیزی بیاندیشد و هر چیزی را به زبان آورد، این نوع آزادی مخرب و انحرافی است که از غرب وارد شده است.
دشتی با بیان اینکه هر هنرمندی نباید آزادانه برای ضد اسلام هنرنمایی کند، افزود: امروز در فضای مجازی آزادی داده شده است که هر چیزی را پخش می کنند و موجب فساد در جامعه شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: باید مردم را آگاه کنیم و برای هر چه پرشور تر شده صحنه حضور مردم در انتخابات تلاش کنیم و با تشخیص اصلح بودن افراد در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نظام را به سمت ایمانی ببریم.

در پایان مراسم از مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج، هادیان سیاسی، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج تجلیل شد./انتهای پیام 
ارسال نظرات