مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»:
اصلانی گفت: این تغییرات به مرور باعث می شود کم کم یکی سری مشکلات اخلاقی و رفتاری ایجاد شود و چون اینها سنخیتی با ما ندارد خانواده دچار تنش های رفتاری می شود.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۳۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مدگرایی افراطی بحران هویتی در جامعه را به دنبال دارد
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بحث مد گرایی مخصوصا به شکل افراطی که الان در حال افزایش است یکی از خطرات جدی تغییر رفتار و باورها و ایجاد بحران های روانی است.

وی افزود: یکی از زمینه های ایجاد بحران هویتی و رفتاری ناشی از سبک زندگی غربی است چرا که بر اساس اعتقادات ما نیست و باعث تیرگی روابط و خانواده ها می شود و پیامدهای غربی ها را از جمله افسردگی روز افزون و خود کشی را افزایش می دهد.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: این تعارضات فرهنگی خود را به شکل خودکشی نشان می دهد چیزی که در ژاپن دیده می شود. این تغییرات به مرور باعث می شود کم کم یکی سری مشکلات اخلاقی و رفتاری ایجاد شود و چون اینها سنخیتی با ما ندارد خانواده دچار تنش های رفتاری می شود.

اصلانی اظهار داشت: این مسئله یک همت بالا را می طلبد تا برای جلوگیری از پیشرفت این قضیه کاری انجام دهیم دانش آموزان باید توجیه باشند سیستم آموزشی رسمی کشور دائم باید اطلاع رسانی کند و برای خانواده ها و دانش آموزان روشن کند و خود آنها هم در این فضا مشارکت کنند.

ارسال نظرات