مسئول طرح و برنامه سازمان بسیج در بازدید از حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:
مزینانی در بازدید از شعب نمایندگی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه تنها حرف در بسیج حفظ انسجام استدر تشریح نقش پایگاهها در انجام ماموریت ها اذعان داشت: ما باید با واگذاری مسئولیت به بسیجیان پایگاهها، از ایجاد احساس بی هویتی و عدم مفید بودن در آنها ممانعت نماییم.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۶۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه مرکزی یزد، بازرسین طرح و برنامه سازمان بسیج به همراه مسئول طرح و برنامه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد از شعب نمایندگی در حوزه مقاومت مهدیه بازدید نمودند.

در این بازدید جناب سرهنگ "علی اکبر مزینانی" ضمن تشکر و ابراز رضایت از انسجام تیم رابطین نمایندگی خواهران با اشاره به اثر بخشی برگزاری دوره آموزشی رابطین نمایندگی در مشهد مقدس با رعایت بعد معنوی و مسائل کاری به ابتکار حجت الاسلام "گندمی" نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد،اجرای پررنگ تر و عمومیت پیدا کردن این طرح را خواستار شد و در ادامه درباره ایجاد مرکز "جواد " به منظور آموزش شعب نمایندگی علاوه بر رابطین در مشهد مقدس توضیحاتی را ایراد کرد و هدف از آن را بالا بردن ظرفیت هاو تقویت ساختار و افزایش نیرو و روحیه در آنها اذعان نمود.

وی با تصریح اینکه تنها حرف در بسیج حفظ انسجام است در تمثیل آن به موضوع انتخابات اشاره نمود و اظهار داشت:ما باید الآن ماحصل 4 سال کار و فعالیت خود را نشان بدهیم و موقعیت هایی که بسیج می خواهد خود و اقتدارش را نشان دهد اکنون است.

"مزینانی" با اشاره به برگزاری همایش های سیاسی و بصیرت افزایی هادیان سیاسی و آموزشهای عقیدتی تحت عنوان دوره تربیت و تعالی در تشریح الزامات انجام کار، بر تعامل و صمیمیت بین اعضاء به کمک فرمانده حوزه به عنوان تضمین کننده سلامت تشکیلات تاکید نمود و افزود: یکی از انتظارات ما تعامل خوب و سازنده بین فرماندهی حوزه و اعضای نمایندگی است و همکاری و تعامل تیم نمایندگی با فرمانده حوزه را یکی از اصول مسائل کاری برشمرد.

وی در ادامه در تشریح نقش پایگاهها در انجام ماموریت ها اذعان داشت: ما باید با واگذاری مسئولیت به بسیجیان پایگاهها، از ایجاد احساس بی هویتی و عدم مفید بودن درآنها ممانعت نماییم.

مسئول طرح وبرنامه سازمان بسیج با تاکید بر برگزاری نشست های سیاسی و عقیدتی در حوزه ،مربیان و هادیان سیاسی را دو ظرفیت موجود برشمرد و بر دادن نقش و استفاده سیتمی از آنها توصیه نمود.

وی بر دعوت از مربیان،خبرنگاران و هادیان سیاسی برای اصلاح و تعامل بیشتر و حفظ انسجام تاکید نمود.

جناب سرهنگ درآخر بعد از بیان مطالبی درباره طرح تجهیز و استقلال نمایندگی و برنامه های آن به منظور دفاع از ماهیت خود ،از گزارشات عملکرد رده ها بازدید و توضیحات لازم جهت مرتفع شدن نواقص را بیان نمود.


ارسال نظرات