رئيس كارگروه آب و انرژي شورای پدافند غير عامل استانداری كردستان درنشست با اعضاي اين كارگروه بر نقش اساسی پدافند غير عامل براي دستگاههای خدمت رسان تأكيد كرد.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۱۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد مصطفي نجفيان گفت: همه شركت ها و دستگاههاي خدمت رسان به ويژه اعضاي اين كارگروه بايد همواره در آمادگي كامل براي رويارويي با شرايط بحراني را داشته باشند و از اين رو بايد پدافند غير عامل به خوبي براي اين شركت ها تعريف و اجرا شوند.


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: براي شناسايي نقاط ضعف و قوت تأسيسات زير مجموعه شركت هاي عضو كارگروه آب و انرژي بازديد هايي در سطح شهرستانها انجام مي شود و هر دستگاه باید طرح های الویت دار خود را در زمینه پدافند غیرعامل از نظر مکانی شناسایی کنند و آن را در جلسه کارگروه مصوب نماید.


وي با اشاره به اينكه در فصل پيك هردستگاه زمانهاي بحراني براي تأمين آب و برق و انرژي مردم اتفاق مي افتد، افزود:  اين بحرانها بايد تمريني براي تمرين در بحرانهاي بزرگتر به ویژه موارد مربوط به پدافند غير عامل باشد.


وي افزود: با توجه به طرح موضوع پدافند غير عامل درسطح كشور خوشبختانه اقدامات خوبي در اين زمينه در استان نيز انجام شده است و سال گذشته مانور ها و بازديد هايي براي بررسي وضعيت دستگاههاي خدمت رسان در شرايط بحراني و غير عادي انجام شد.


در ادامه رشيدي پور، معاون پدافند غير عامل استانداري كارگروه آب و انرژي استان را از كارگروه هاي فعال اين شورا دانست و بر لزوم توجه همه سازمانها و ارگانهاي اجرايي به موضوع پدافند غير عامل تأكيد كرد.


وي افزود: با توجه به تهديدهاي مستمر دشمنان بر ضد نظام و نيز بروز حالتهاي بحراني در تأمين نيازهاي مردم همه دستگاهها بايد به تدوين دستور العملها و رفع نيازمندي هاي خود در اين زمينه اقدام كنند.


ارسال نظرات