به مناسبت هفته معلم از فرهنگیان جانباز، ایثارگر و فرزندان شهداء با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۵۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار،به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم صبح امروز یکشنبه از فرهنگیان جانباز، ایثارگر و فرزندان شهداء با حضور فرمانده ناحیه عشایری، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان پارس آباد و جمعی از فرهنگیان در آموزش و پرورش اصلاندوز با اهداء لوح تقدیر و هدایای تجلیل به عمل آمد.

قدرت مهرآوران رئیس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی و دانش آموزی هشت سال دفاع مقدس، بر لزوم پیروی از راه شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: همه ما مدیون ایثارگریهای شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آنها هستیم و خدمت به خانواده های معظم شهدا و همکاران فرهنگی فرزند شهید را یکی از اصلی ترین وظایف برشمرد.

وی افزود: شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم آن ها پاداش و اجر بزرگی نزد خداوند دارند که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست اما ما  نیز برحسب وظیفه و از روی قدرشناسی و قدردانی و به پاس تکریم و گرامیداشت این عزیزان باید با آن ها دیدار کرده و خدمت کردن به این عزیزان، را باید کوچکترین کاری دانست که در برابر آن همه جان فشانی و ایثارگری شهدا انجام می دهیم.

حجت الاسلام آشنایی روحانی مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز،سرهنگ محرم بنیادی فرمانده ناحیه عشایری و محمدزاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد در سخنان جداگانه ای بر اهمیت تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا و فرزندان شهدا و جانبازان در جامعه تاکید کردند.

دیدار و تجلیل از آقای آقاخان حمادی جانباز و ایثارگر فرهنگی 8 سال دفاع مقدس در منزل وی از دیگر برنامه های اجرا شده در شمین روز از هفته معلم بود.

 

ارسال نظرات