نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان تنها شفافیت اقتصادی را شعار می دادند

عبدالوحید فیاضی گفت: دولت باید بتواند شفافیت اقتصادی را به اثبات برساند این در حالی است که تنها شعار می دهد. لذا مردم کشورمان هم گوش شنوایی به ادعاهای هر روزه دولت کنونی ندارند.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۵۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۹

عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت باید بتواند شفافیت اقتصادی را به اثبات برساند این در حالی است که تنها شعار می دهد. لذا مردم کشورمان هم گوش شنوایی به ادعاهای هر روزه دولت کنونی ندارند.

وی با بیان اینکه شفافیت اقتصادی نقطه عطفی در مسیر توسعه اقتصادی است افزود:  شفافیت اقتصادی مولفه اساسی در رشد اقتصادی کشورمان است که اگر با همت مسوولین پیش رود می تواند پیشرفت روزافزون رشد اقتصادی را در پی داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: برای اینکه بتوانیم از اقتصاد وابسته و متکی به منابع اولیه و فروش مواد خام و کم فرآوری شده عبور کنیم در کشورمان نیاز داریم که شفافیت اقتصادی داشته باشیم ولی چنین رویکردی در کشورمان دیده نمی شود.

فیاضی خاطر نشان کرد: شفافیت اقتصادی، فرصت های برابر اقتصادی را فراهم می کند و می تواند  نابرابری توزیع درآمد را کاهش دهد و یکی از راه های مطلوب به توسعه پایدار هم محسوب می شود که دولت در نظر نگرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار