نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

واردات با ایجاد انگیزه کاذب در مصرف کننده جلوی تولید داخلی را می گیرد

عبدالوحید فیاضی گفت: تحلیل های اقتصادی دولت یازدهم این بود که تورم را کاهش داده است باید تغییرات قیمتی معیشت مردم را در سال های اخیر مقایسه کرد. بازار خود بهترین منبع برای بیان کسب اطلاعات اقتصادی است
کد خبر: ۸۸۵۷۳۶۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵

عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تحلیل های اقتصادی دولت یازدهم این است که تورم را کاهش داده این در حالی است که باید تغییرات قیمتی معیشت مردم را در سال های اخیر بتوان مقایسه کرد.

وی با بیان اینکه بازار خود بهترین منبع برای بیان کسب اطلاعات اقتصادی است افزود: قیمت فعلی کالاهای اساسی منعکس کننده تمام اطلاعات است؛ مسائل این سال های کشور تا حد زیادی رنگ و بوی اقتصادی به خود گرفته  از آنجایی که تولید رونق نداشته وضعیت بحرانی ایجاد شده است لذا از اینرو مجوز تاسیس بانک های جدید مجوزهای مختلف مشاغل زاید و کاذب در بازار خدمات وجود دارد که در جهت رشد اقتصادی تاثیری نداشته است.

وی در ادامه بیان داشت: بسیاری از کالاهای وارداتی بر مبنای نیاز جامعه  ایران طراحی و تدوین نشده بلکه  هدف از تولید چنین کالاهایی ایجاد نیاز کاذب در مصرف کننده است. از این رو همین نیاز کاذب بخش عمده ای از درآمد خانواده های ایرانی را به خود اختصاص می دهد و از سوی دیگر فرصت را از تولید کننده و کارگر ایرانی می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار