خبرهای داغ:
غیوربا بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از شاخصه ها و رویدادهای مهم کشور است، تصریح کرد: انتخابات در واقع بیانگر دموکراسی در تعیین انقلاب مردمی است.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۶۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان فرماندار شهرستان اردستان امروز در نشست خبری در فرمانداری گفت:  تشویق و ترغیب مردم به منظور حضور در انتخابات و تحقق حضور و مشارکت حداکثری وظیفه دست اندرکاران اجرایی انتخابات است.

علیرضا غیوربا بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از شاخصه ها  و رویدادهای مهم کشور است، تصریح کرد: انتخابات در واقع بیانگر دموکراسی در تعیین انقلاب مردمی است.

وی با بیان اینکه با برگزاری ۳۵ دوره انتخابات در کشور مردم همواره نقش خوبی را تبیین کرده اند، تصریح کرد: مردم با حضور درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی یکبار دیگر پایبندی و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت خواهند کرد.

فرماندار اردستان ابراز امیدواری کرد مردم خارج از هیاهوی سیاسی در انتخابات حضور پیدا کرده و با انتخاب فرد اصلح  حماسه ای دیگر را خلق کنند.

غیور با بیان اینکه ۵۲۳ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان اردستان ثبت نام کرده اند، تصریح کرد:  پس از بررسی های مختلف ۴۹۰ نفر مورد تایید قرار گرفته و آماده رقابت شوراهای شهر و روستا هستند.

وی با بیان اینکه ۹۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش بینی شده است، تصریح کرد: ۶۳ شعبه بصورت ثابت و ۲۹ شعبه بصورت سیار در تمام روستاها در روز اخذ رأی گیری فعالیت خواهند کرد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه تلاشمان این بوده که زمینه حضور همه مردم را در پای صندوق های رأی فراهم کنیم، تصریح کرد:  بطور کلی دو هزار و ۳۰۰ نفر به عناوین مختلف در امر برگزاری انتخابات همکاری و مشارکت دارند.

غیور با بیان اینکه  برای برگزاری انتخابات رئیس جمهوری و شوراها کلیه امکانات فراهم است، تصریح کرد:  برگزاری انتخابات شهرستان اردستان در آرامش کامل و با امنیت کافی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: بمنظور  رفاه حال بانوان یک شعبه اخذ رأی ثابت  ویژه آنها در مدرسه ابن سینا در شهر اردستان پیش بینی شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها