فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در آستانه انتخابات هرگونه حفاری و عملیات عمرانی در سطح این شهرستان ممنوع است.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۸۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حمید ملک‌پور در نشست مدیریت بحران شهرستان اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و با توجه به برگزاری اغلب مراحل انتخابات به صورت الکترونیکی کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه جاری تا 10 خردادماه 96 از انجام هرگونه حفاری، عملیات عمرانی و هر اقدامی که به نوعی می‌تواند باعث ایجاد صدمه به فیبر نوری، ارتباطات تلفنی و برق گردد خودداری نموده تا خللی در برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

وی، ایجاد هماهنگی‌های لازم جهت برنامه‌ریزی و آمادگی برای مواقع بحرانی و هم اندیشی در خصوص میزان آمادگی دستگاه‌ها را از مهمترین اهداف برگزاری نشست مدیریت بحران عنوان کرد.

فرماندار شهرستان شهرکرد، از دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان خواست تا همکاری‌های مناسب جهت برنامه‌ریزی و آمادگی لازم برای مواقع ضروری و بحرانی داشته باشند.

ملک‌پور با بیان اینکه با توجه به بارندگی‌های اخیر هیچ گونه مشکلی در سطح شهرستان رخ نداده است اضافه کرد: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در همه حال آماده خدمات‌رسانی در مواقع بحرانی و ضروری هستند

ارسال نظرات