خبرهای داغ:
معاون بسیج دانشجویی دانشگاه قم گفت: مردم ایران تمام قد برابر سنگ‌اندازی‌های دشمنان مانند جنگ تحمیلی، تحریم و... ایستادگی کردند و احساس خستگی نکردند، آن چیزی که مردم را خسته کرده حقوق‌های نجومی، اختلاس‌ها و رانت‌خواری‌ها است.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۸۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
اختلاس و حقوق‌های نجومی‌ مردم را خسته کرده نه تحریم!
امیرحسین کلاته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار کرد: حضور در انتخابات وظیفه‌ای شرعی و ملی است و هیچ عذری برای شانه خالی کردن از این وظیفه پذیرفته نخواهد بود.

وی افزود: مشکلات در همه کشورها وجود دارد و در ایران هم وجود داشته است، حتی در زمان پیغمبر(ص) نیز مشکلات در جامعه وجود داشته است، وجود مشکلات در جامعه دلیلی برای عدم شرکت در انتخابات و خدشه‌دار کردن امنیت کشور نمی‌شود.

معاون بسیج دانشجویی دانشگاه قم ادامه داد: بخشی از مشکلاتی که اکنون در این برهه گریبانگیر ایران شده است نتیجه سوء مدیریت و بی‌تدبیری مسؤولان اجرایی فعلی کشور است و برخی از مشکلات نیز که به صورت طبیعی در مسیر جوامع مختلف قرار می‌گیرد.

کلاته عنوان کرد: مردم ایران تمام قد برابر سنگ‌اندازی‌های دشمنان مانند جنگ تحمیلی، تحریم و... ایستادند و احساس خستگی نکردند، آن چیزی که مردم را خسته کرده است حقوق‌های نجومی، اختلاس‌ها و رانت‌خواری‌ها است.

وی بیان کرد: اگرچه مسؤولان اجرایی کشور نتوانسته‌اند پاسخ خوبی به زحمات و تلاش‌های مردم بدهند ولی مردم ایران می‌دانند که حفظ امنیت کشور در گرو مشارکت حداکثری در انتخابات است به همین سبب مثل هر سال در انتخابات حضور همگانی خواهند داشت.

معاون بسیج دانشجویی دانشگاه قم اضافه کرد: با توجه به اینکه دشمنان ایران در حال طراحی توطئه‌های مختلف علیه ایران هستند، مشارکت همگانی در انتخابات توطئه بدخواهان را نقش بر آب می‌کند.

کلاته اذعان کرد: در هر برهه برای شناخت راه از بیراهه و تشخیص مصلحت جامعه باید از ولایت پیروی کرد.

وی افزود: اگر اقدامات مردم و مسؤولان بر اساس توصیه‌های رهبر جامعه صورت بگیرد قطعا فتنه‌های دشمنان زودتر از زمان انتظار خنثی می‌شود، کشور کمتر دچار تنش می‌شود و بهتر مسیر پیشرفت را طی می‌کند.

ارسال نظرات