امام‌جمعه پلدختر گفت: مسئولان در جهت پیشبرد کشور از انرژی، نیرو و استعدادهای جوانان استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۸۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت‌الاسلام محمد سوری امروز در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان پلدختر اظهار داشت: جوانان ما دارای بهترین استعدادها و خلاقیت‌ها در حوزه‌های مختلف هستند که مسئولان باید برای به ثمر نشستن این استعدادها تمام همت خود را بکار گیرند.

وی افزود: دوران جوانی از دیدگاه اسلام نقش بسیار مهم و سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت مثبت انسان و جامعه دارد و در قرآن کریم جوانان شایسته‌ای مانند جوانان اصحاب کهف و برخی از پیامبران جوان به‌عنوان الگو معرفی‌شده است.

امام‌جمعه پلدختر بابیان اینکه جوانان باید در ولایتمداری و بصیرت از حضرت علی‌اکبر (ع) را الگو بگیرند، افزود: امروز ایران اسلامی یکی از جوان‌ترین کشورهای جهان است که باید از این ظرفیت و پتانسیل عظیم به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت جامعه استفاده کرد.

سوری دوران جوانی را بهترین و طلایی‌ترین دوران عمر انسان دانست و عنوان کرد: این دوران ماندگار نیست و در حال گذر بوده و فرصت جوانی مانند سکوی پرشی است که می‌تواند کشور را به اهداف عالیه خود به‌صورت جهشی ارتقا دهد.

وی افزود: ورزشکاران باید دارای اخلاق نیک و مروج ارزش‌های اخلاقی باشند و در کنار تقویت جسمانی اخلاق معنوی خود را حفظ کنند و در انجام کارها یکدیگر را کمک کنند و برای پیشبرد و توسعه شهرستان باهم همفکر باشند.

حجت‌الاسلام سوری گفت: جوان در هر منظری دیدگاه و ایده مشخصی دارد و باید از این انرژی جوانی استفاده کرد و قدر آن را دانست.

وی افزود: شهرستان پلدختر دارای استعدادها و پتانسیل ورزشی فراوانی است که باید جوانان برای کسب موفقیت در کنار فعالیت‌های ورزشی آرامش داشته باشند و مسئولان این موضوع را در نظر بگیرند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: بعضی‌ها بداخلاقی را هنر می‌دانند درصورتی‌که درست نیست و باید این عادت نادرست اصلاح شود بعضی وقت‌ها در این منطقه خواسته‌هایی که می‌تواند با آرامش پیش رود با پرخاشگری پیش می‌برند که این درست نیست.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات