مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

خانواده های فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد استان صاحب مسکن خواهند شد

برنامه ریزی شده است در یک دوره سه تا پنج ساله خانواده های فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب تحت پوشش کمیته امداد استان صاحب مسکن شوند.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۹۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداداستان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش این نهاد توانمندسازی آنها در بخش های مختلف است، گفت: خدمات متعددی در بخش های مختلف برای تحقق این موضوع به جامعه هدف ارائه میشود .

هدایت صفری افزود: خدمات مختلف در این نهاد براساس نیاز خانواده های تحت پوشش وطبق اولویت بندی انجام شده به آنها ارائه می شود .

وی در ادامه اظهار داشت: تعداد 3هزار و 198 خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب هستند که طبق آمارهای موجود از این تعداد یک هزار و 81 خانواده مستاجرهستند .

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان تصرح کرد: طی سال گذشته و به منظور تامین بخشی از هزینه اجاره منازل مسکونی این تعداد خانواده تحت پوشش کمیته امداد مبلغ يک میلیارد و 435میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: برنامه ریزی شده است در یک دوره سه تا پنج ساله خانواده های فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب تحت پوشش کمیته امداد استان صاحب مسکن شوند .

صفری مشارکت خیران و موسسات خیریه فعال در این بخش را در حوزه مسکن دار شدن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد بسیار موثر عنوان کرد و افزود : با هم افزایی مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد خدمات اثربخشی به جامعه هدف در این بخش ارائه خواهدشد.

وی با اشاره به اینکه « طرح رضوان» به منظور مشارکت خیران در خصوص مسکن دار شدن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد دراین نهاد اجرایی می شود ، یادآور شد : خیران می توانند با شماره گیری کد #024*8877* از طریق تلفن همراه یا با تماس تلفنی از طریق شماره 33778195-024 دراین طرح مشارکت کنند.

ارسال نظرات