مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان چگنی:

بهترین الگو برای به سعادت رسیدن هر جوانی حضرت علی‌اکبر (ع) است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان چگنی گفت: حضرت علی‌اکبر (ع) برای هر جوانی بهترین الگو برای به سعادت رسیدن است.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۹۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴



به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) مراسمی در ناحیه سپاه شهرستان چگنی برگزار شد.
حجت‌الاسلام لرستانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان چگنی ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) در رابطه باشخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت:
حضرت علی‌اکبر (ع) برای هر جوانی بهترین الگو برای به سعادت رسیدن است مثل ورع، اخلاص، شجاعت، کرم، بردباری، خوش‌رویی، نرمش و انعطاف، خشونت و قاطعیت درراه خدا، و دوری از پستی‌ها و رذایل اخلاقی انسان ازجمله راه‌های رسیدن تقوا است.
وی افزود: از ابتدای جوانی آثار عظمت، جلال و انوار فضایل از سیمای مبارکش می‌درخشید. مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان چگنی تصریح کرد: بخشش نبوی از وجودش فراوان می‌ریخت، در مجد و شرافت و بزرگواری رسول اکرم صلی‌الله علیه و اله و سلم را به یاد می‌آورد.
وی گفت: سخن امام حسین علیه‌السلام درباره فرزندش علی‌اکبر علیه‌السلام به هنگام عزیمت به میدان نبرد گویای این حقیقت است که علی‌اکبر علیه‌السلام آینه‌ی جمال نبوی و نمونه کمالات آن جناب و در سخن گفتن نمونه کامل حضرتش بود. تا آنجا که پدر عزیزش امام حسین علیه‌السلام هرگاه شوق دیدار آن چهره‌ی حیات‌بخش را پیدا می‌کرد به این نوردیده نظر می‌انداخت

لرستانی عنوان کرد: خداوند متعال وجود حضرت علی‌اکبر (ع) را از خاندانی قرارداد که رجس و پلیدی را از آنان برده و پاک و مطهرشان ساخته است و همین متابعت عملی حضرت از خداوند باعث شد تا در دنیا و آخرت به سعادت دست پیدا کند.
وی گفت: یکی از شاخصه‌های جوانان انقلابی رعایت تقوی الهی است چراکه غفلت از خداوند سبب خسران در دنیا و آخرت می‌شود و مخالفت با وسوسه‌های شیطانی وعدم تبعیت از هوا هوس درونی است که مقامات معنوی انسانیت را بالا می‌برد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان چگنی تصریح کرد: ما باید در تمام لحظات زندگی‌مان حضور خدا را احساس کنیم و در دوران جوانی صداقت در گفتار و رفتار را به‌خوبی رعایت کنیم چراکه پاک بودن در دوران جوانی است که خداوند مقام مجاهد فی سبیل الله را به انسان عنایت می‌کند و بندگی و اطاعت‌پذیری از خدا و معصومین (ع) سبب کسب رضایت الهی می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات