خبرهای داغ:
يكي از مراجع تقليد گفت: در انتخابات مردم بايد در صحنه حاضر شوند و همه بايد به كسي راي بدهند كه ولايت مدار و خدمتگزار مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
مردم به ولایتمدار و خدمتگزار واقعی رای دهند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با یگان‌های رزمی و عملیاتی سپاه و بسیج اظهار کرد: بر ما لازم است که انقلاب را بهتر بشناسیم. در نظام اسلامی سلطنت و استبداد نداریم. کسی که مدیر یک جامعه است باید پیامبر، امام معصوم یا جانشین آنها باشد.

وی افزود: در اسلام نباید افراد کاخ نشین و لذت گرا داشته باشیم، آنها در گذشته انسان‌ها را تحقیر می‌کردند و انسان هیچ نوع کرامتی نداشت. این استبداد که بر خلاف شریعت اسلام است، قرن‌ها بر کشور ما حاکم بود. در خارج از کشور هم مستکبرانی مثل آمریکا، فرانسه، انگلیس و صهیونیست بر مردم مسلط بودند که فرهنگ، سیاست و حتی انتخابات ما را زیر سیطره خود داشتند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه دنیای غرب سعی در فروپاشی اسلام دارد گفت: جوانان ما برای ادامه تحصیل به آمریکا و اروپا می‌رفتند اما چون دشمن سعی می‌کرد ما را دچار عقب ماندگی و انحطاط کند، آنها را شستشوی مغزی می‌دادند و نسبت به اسلام بدبین می‌کردند. وزرا، وکلا و سلاطین همه دست نشانده غرب بودند تا اینکه خداوند انسانی وارسته مانند امام خمینی(ره) را برای نجات اسلام فرستاد که با شجاعت، اخلاص، فریاد گری و جهاد توانست اسلام را از چنگال بی رحم غاصبان و دنیای غرب نجات دهد.

وی ادامه داد: ما همیشه در ملاقات‌ها با قشر‌های مختلف جامعه تاکید بر کتاب خواندن داریم. کتاب صحیفه نور که 22 جلد است و تمام کلمات ارزشمند امام خمینی را در بر دارد. همچنین وصیت نامه امام خمینی که ایشان حاصل تجارب خود را در آن نوشته و می‌تواند برای مطالعه عموم مردم به خصوص جوان‌ها مفید باشد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس، مردم مال و جان خود را فدا کردند گفت: در زمان جنگ حدود 35 دولت به صدام کمک می‌کردند و به او سلاح و مهمات می‌رساندند، اما این شرایط سخت را با رهبری امام خمینی پشت سر گذاشتیم. هنوز هم پس از گذشت 35 سال از جنگ تحمیلی،صدای شهدا را در گوشه و کنار شهر به گوش می‌رسد و برای این که یاد آنان همیشه جاودان بماند، خیابان‌ها، میدان‌ها و کوچه‌هایی به نام آنان نام گذاری شد.

وی به دوستی دیرینه آمریکا با عربستان سعودی و اسرائیل اشاره کرد و یادآور شد: حاصل فروش نفت و گاز عربستان، به دست آوردن دلارهایی است که به وسیله آن داعش را تربیت می‌کنند و پرورش می دهند تا اسلام را نابود کنند. آمریکا برای عربستان و اسرائیل به منزله یک پشتوانه است و تا زمانی که این غاصب جنایتکار در عرصه‌های بین الملل حضور داشته باشد،عربستان سعودی به یمن و بحرین حمله می‌کند و زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می‌کشد و کشوری مانند اسرائیل به خود اجازه می‌دهد که به جان و مال مردم بی گناه فلسطین تجاوز کند.

این مرجع تقلید با بیان ارکان انقلاب از جمله اسلام، مردم و ولایت فقیه است گفت: قبل از پیروزی انقلاب، تنها خواسته‌های غرب در کشور ما حاکم بود. امام خمینی با بیانیه‌ها و هدایت‌هایشان، مردم را از خواب غفلت بیدار کردند. مردم هم با جان و مال خود مبارزه کردند و پیروز شدند که برخی از ثمرت انقلاب اسلامی، ایجاد نظام ولایی و اسلامی، به وجود آمدن بسیج و شناساندن ماهیت غرب و صهیونیست‌ها به دنیا است.

وی افزود: در زمان سلطنت‌های قدیم مثل دوره قاجار و سلجوقیان، فتح کشور‌ها آسان بود اما سلاطین گذشته نمی‌دانستند که فتح قلوب مردم به مراتب بسیار مهم تر از فتح کشورهاست. یکی از نتایج عظیم انقلاب انس و الفت میان رهبر و مردم است که این مردم حاضرند برای حفظ این انقلاب و دفاع از رهبر جان خود را فدا کنند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر حضور مردم دراتخابات تاکید کرد: در انتخابات مردم باید در صحنه حاضر شوند و همه باید به کسی رای بدهند که ولایت مدار و خدمتگزار مردم باشد و با استکبار مبارزه کند. پس مردم باید در انتخابات حضور داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

ارسال نظرات