29 مورد تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ یک میلیارد و 861 میلیون ریال در قالب وام محکومین به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان نیز پرداخت شده است .
کد خبر: ۸۸۵۷۴۱۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات مختلفی به منظور کمک به بهبود وضعیت معیشتی مددجویان تحت پوشش در این نهاد ارائه می شود گفت: با شناسایی نیازهای مددجویان در بخش های مختلف خدمات متناسب با آن نیاز به جامعه هدف و براساس استحقاق به آنها ارائه می شود .

هدایت صفری با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های موجود در کمیته امداد برای رفع نیاز های مددجویان تحت پوشش در بخش های مختلف اقدامات لازم انجام می شود، افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه براساس نیاز خانواده های تحت پوشش یکی از این اقدامات است .

وی میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان را تا پنج میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: هدف از پرداخت این تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد رفع مشکلات ضروری موجود در این خانواده ها است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تعداد تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان در سال 95 در قالب وام کارگشایی را دو هزار و 881 مورد اعلام کرد و اضافه کرد: طی سال گذشته بابت این تعداد تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به جامعه هدف مبلغ 46 میلیارد و 770 میلیون ریال پرداخت شده است .

وی همچنین ادامه داد : 29 مورد تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ یک میلیارد و 861 میلیون ریال در قالب وام محکومین به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان نیز پرداخت شده است .

صفری تعداد تسهیلات قرض الحسنه پرداختی در قالب کمک به ساخت یا خرید مسکن برای مددجویان را 56 مورد اعلام کرد وگفت : مبلغ یک میلیارد و 90 میلیون ریال نیز در این بخش به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است .

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از وجود تعداد 408 نفر از مددجویان تحت پوشش در پشت نوبت دریافت این خدمت در سطح استان خبر داد و افزود: با همراهی خیران و مساعدت آنها دراین بخش این تعداد به حداقل خواهد رسید .

وی تصریح کرد: خیران می توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در این بخش زمینه ارائه خدمت به این تعداد خانواده پشت نوبت دریافت این خدمت را فراهم کنند.

ارسال نظرات