غیب‌پرور با اشاره به اینکه جبهه ظلم از روز ازل تلاش کردند که ضربه ای سنگین به پیکر اسلام وارد کنند،گفت: بی‌مهری نسبت به نیروهای اسلام در طول تاریخ اسلام ادامه داشته است.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۱۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامحسین غیب‌پرور امشب در  مراسم نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم(شهدای خان‌طومان سوریه) در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران اظهار کرد: با طلوع اسلام عالم بشریت جان دوباره گرفت و پیامبر، اسلام را به همه نسل‌ها هدیه داده است.

وی با بیان اینکه از همان روزهای اول بعثت به پیامبر تاختند و یک آب خوش از گلوی پیامبر پایین نرفت، افزود: دشمنان اسلام در زمان حیات ایشان در حال ستیز با اسلام بودند و در دوران امام علی(ع) هم کینه‌توزی بر علیه اسلام ادامه داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: تلاش در ایجاد نفاق در جبهه اسلام دائمی و مستمر بود، علی(ع) که عدالت مجسم است در محراب شهید شد و به حدی جو بر مردم سنگین بود که حتی گفتند که علی (ع) را فرد بی‎نماز تلقی کردند و کینه و رفتار نامناسب با ائمه اطهار و دیگر رهبران الهی ادامه دادند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه جبهه ظلم از روز ازل تلاش کردند که ضربه ای سنگین به پیکر اسلام وارد کنند،گفت: بی‌مهری نسبت به نیروهای اسلام در طول تاریخ اسلام ادامه داشته  است.

رئیس بسیج مستضعفین با اعلام اینکه مردم ایران اسلامی امام راحل را تنها نگذاشتند، ادامه داد: اسلام بعد از قرن‌ها به واسطه انقلاب اسلامی درخشید، اما آیا دشمن و کینه‌توزی دشمن کاهش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها