غلامی مشکل دوم را در برابر ظهور امام زمان(عج) جبهه سکولار داخلی برشمرد و گفت: این جبهه به دنبال انقلاب‌زدایی از تمامی ارکان اساسی کشور است و آنها به جای استکبار کلمه ابرقدرت؛ به جای مستضعف کلمه قشر آسیب‌پذیر و به جای شیطان بزرگ کلمه کدخدا را به کار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۱۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاتری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در همایش اندیشه مطهر در حسینیه عاشقان کربلای ساری مقطع نخست اسلام را مبعث رسول اکرم دانست و اظهار کرد: پیامبر اسلام با تحمل تمامی سختی‌ها مقطع اول تاریخ اسلام را با موفقیت گذارند.

وی با بیان اینکه سختی‌ها و فشارهای زیادی بر پیامبر اسلام تحمیل و به ایشان توهین شد، افزود: افترا و تهمت زدند و به ایشان اهانت کردند.

غلامی با اشاره به اینکه دلیل پیروزی پیامبر اسلام در مقطع نخست، ایستادگی و مقاومت بود، اظهار کرد: پیامبر اسلام موفق نمی‌شد مگر با ایستادگی و مقاومت که با عنایت خداوند حاصل شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تاکید بر این نکته که نقطه امید کفار، نبود رهبر در جامعه اسلامی است، خاطر نشان کرد: عید غدیر مقطع دوم تاریخ اسلام است که در 18 ذی‌الحجه پیامبر(ص) مامور شد تا علی(ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کند.

وی با بیان اینکه غدیر روز تکمیل دین اسلام است، اظهار کرد: بسیاری به جای آنکه همراه و یار علی (ع) باشند به او پشت کردند، پیکر پیامبر هنوز روی زمین مانده بود برای حضرت جانشین انتخاب کردند!.

  مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران دلیل مشکلات جامعه اسلامی را انحراف آنها در انتخاب رهبر درست دانست و تصریح کرد: روزگاری را برای علی (ع) به وجود آوردند که برخی از معاندان جرات پیدا کردند درب خانه حضرت را بشکنند.

غلامی عاشورا را سومین مقطع تاریخی اسلام برشمرد و تاکید کرد: در آن مقطع وضعیت مسلمانان به جایی رسید که امام حسین(ع) فرمود باید فاتحه اسلام را خواند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه وقتی مدیریت امت اسلامی به دست فردی نابخرد مانند یزید افتاد امام حسین(ع) فاتحه مسلمین را خواند، تاکید کرد: وقتی که اداره کننده جامعه اسلامی یزید باشد واقعا باید فاتحه امت اسلامی را خواند.

غلامی با اشاره به قیام عاشورا در برابر اداره کننده غیرالهی جامعه، تاکید کرد: عاشورا حیات مجدد به اسلام بخشید و دین خدا را احیا کرد.

  مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در مورد مقطع چهارم تاریخ اسلام بیان کرد: انقلاب اسلامی چهارمین مقطع اسلام است که حکومت طاغوت و همسو با کفر را با قیام مردم متدین سرنگون کرد.

وی انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی با هدف راندن شاه و قطع دستان آمریکا از کشور ایجاد شد، انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که 40 هزار مسشتار آمریکایی در کشور حضور داشتند.

  غلامی با بیان اینکه بسیاری باور نمی‌کردند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی آماده زمینه‌سازی ظهور امام زمان(ع) است که مقطع پنجم تاریخ اسلام است و وظیفه همه منتظران است که در این زمینه‌سازی حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران بسیج را سرباز زمینه‌سازی ظهور مهدی موعود دانست و تاکید کرد: بسیج باید آمادگی کامل داشته باشد، آمادگی که دارای اثرگذاری درست باشد.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) برای ظهورش یار می‌خواهد، اظهار کرد: مردم باید در این زمینه بصیرت داشته باشند و مانند مردمی نباشند که پس وفات پیامبر(ص)، علی(ع) را به حکمت برخی از خواص وادار کردند، مردمی که از همین خواص جواب نگرفتند به دست پای علی(ع) افتادند تا مدیریت جامعه را به دست گیرد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه امام زمان(عج) یارانی همچون عمار و مالک می‌خواهد، افزود: عمار و مالک یعنی شهدای مدفع حرم که همسر جوان و فرزند در راه را بدرود گفتند و در غربت برای حفظ آرمان‌های اهل‌بیت به شهادت رسیدند.

وی اینکه شهدای مدافع حرم روی سفره‌هایی بزرگی شدند که پدران آنها لقمه‌های حلال در دهان‌شان گذاشته‌اند، اظهار کرد: افرادی همچون کرباسچی که لقمه حرام خورده‌اند قدر جایگاه ارزشمند شهدای مدافع حرم را نمی‌دانند.

غلامی با اشاره به فعالیت عناصر مخرب در ستاد انتخاباتی برخی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت: کسانی که کشور را آتش زدند و پول‌های میلیاردی خورده‌اند الان در ستاد چه کسانی حضور دارند؟.

وی افزود: چه کسانی و در چه ستاد انتخاباتی به شهدای مدافع حرم و امام رضا(ع) به احترامی کردند؟ این نشان از ضرورت انتخاب درست از مدیر آینده جامعه اسلامی است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد: کرباسچی چه می‌فهمد که وقتی فرزند مدافع حرم پس از شهادت پدر به دنیا می‌آید چقدر سوزناک است.

وی مشکلات پیش روی ظهور امام زمان(عج) را دو جبهه دانست و تاکید کرد: جبهه نخست استکبار است که در هیچ زمانی به این اندازه به جبهه حق فشار وارد نکرده بود.

غلامی مشکل دوم را در برابر ظهور امام زمان(عج) جبهه سکولار داخلی برشمرد و گفت: این جبهه به دنبال انقلاب‌زدایی از تمامی ارکان اساسی کشور است و آنها به جای استکبار کلمه ابرقدرت؛ به جای مستضعف کلمه قشر آسیب‌پذیر و به جای شیطان بزرگ کلمه کدخدا را به کار گرفتند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سکولارها به دنبال عاشواری سکولار هستند، اظهار کرد: آنها عاشورایی را می پسندند که خط و امتداد آن را در دنیای امروز پیگیری نکنیم، مگر در کربلا تعامل یا سازش رخ داد که کربلا را جای مذاکره می‌دانید؟


ارسال نظرات
پر بیننده ها