معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در گفت‌وگو با «بسیج»:
سردار سیف با بیان اینکه باید شاخص های انتخاب اصلح را به مردم معرفی کنیم،گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای نشان‌دهنده وفاداری مردم به‌ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۸۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
نصرت الله سیف معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای نشان‌دهنده وفاداری مردم به‌ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مردم بزرگوار ایران اسلامی به‌ عنوان سرمایه‌های عظیم اجتماعی کشور همواره نشان داده اند که اعتمادشان را به‌نظام حفظ کرده‌اند لذا اولین گام در انتخابات، حضور حداکثری مردم است.
 
وی با بیان اینکه همه ما وظیفه‌داریم که در دعوت مردم برای حضور انتخابات، کارهای اساسی انجام دهیم، تاکید کرد: امروز باید مباحث مربوط به انتخابات در سطح جامعه مطرح شود اما این به آن معنا نیست که به نفع کسی وارد انتخابات شویم چراکه طبق قانون این امر ممنوع محسوب می‌شود.
 
سردار سیف تاکید کرد: انتخاب اصلح دیگر فاکتوری است که در انتخابات اهمیت پیدا می‌کند و امروز وظیفه‌داریم مردم را به سمت هدایت اصلح سوق دهیم اما این به آن معنا نیست که برای مردم تعیین تکلیف کنیم ما تنها باید شاخص‌های انتخاب اصلح را که از لسان رهبر معظم انقلاب است، مطرح کنیم تا هر کس خودش تصمیم گیرد که به چه کسی رأی دهد.
ارسال نظرات