عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مسئولی که در خانه چند میلیارد تومانی زندگی می‌کند به هیچ وجه نمی‌تواند به فکر جوانان و خانواده‌هایی که با مشکل مسکن هستند، فکر کند.
کد خبر: ۸۸۵۷۵۳۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم ، علیرضا زاکانی  در اردبیل اظهار داشت: روحانی و جهانگیری در این چهار سال فعالیت خود به فکر آوردن پول و تکنولوژی از غرب بودند و هم اکنون نیز این فکر را در سر دارند در حالی که ظرفیتهای کشور به فراموشی سپرده شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خدمت بی منت به مردم و اتکا به توان، تکنولوژی و ظرفیت‌های داخلی است، افزود: این جبهه در صدد است از سرمایه‌ها و ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد برای توسعه اشتغال استفاده کند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسئولی که در خانه چند میلیارد تومانی زندگی می‌کند به هیچ وجه نمی‌تواند به فکر جوانان و خانواده‌هایی که با مشکل مسکن هستند، فکر کند و این در حالی است که روحانی در دوران مسئولیت خود تا پای معامله خانه 93 میلیارد تومانی نیز رفته است.

زاکانی با اشاره به اینکه استان اردبیل هم اکنون از بیکاری به شدت رنج می‌برد، گفت: در حالی که این استان در بخش گردشگری و کشاورزی ظرفیتهای بسیار بالایی دارد ولی این ظرفیتها مورد فراموشی واقع شده و اردبیل با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند.

نماینده سابق تهران با بیان اینکه مسئولان دولت در اتاق فکر خود برای جیب و صلاح خودشان کار می‌کنند، افزود: این در حالی است که مردم نامحرم بوده و آنها برای صلاح و خیر خودشان تصمیم می‌گیرند.

زاکانی با اشاره به ساده‌زیستن مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری و رهبری اظهار کرد: امروز مسئولانی را در کشور می‌بینیم که با ریخت و پاش آنچنانی زندگی می‌کنند که این امر بسیار نگران‌کننده است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مورد دو مناظره تلویزیونی ریاست جمهوری گفت: در حالی که جهانگیری و روحانی هر دو برای دفاع از هم آمده‌اند ولی در این مناظره‌ها حرفی برای گفتن نداشته‌اند و فقط وعد و وعید و شعار دادند.

وی تصریح کرد: جای تاسف است که دولت فعلی در مناظرات خود حرف از وعده و وعید می‌دهد در حالی که اینها باید بیایند و به مردم بگویند که در چهار سال گذشته چه کرده‌اند نه اینکه ما آمده‌ایم برای چهار سال دیگر برنامه دهیم.
ارسال نظرات