خبرهای داغ:
رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بویین‌زهرا:
رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بویین‌زهرا گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم، عصمت شکوهی در شهر سگزآباد بویین‌زهرا تشییع و تدفین می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۷۵۴۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین ساروخانی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم، عصمت شکوهی، روز پنجشنبه، 21 اردیبهشت ماه سال جاری، ساعت 17 در شهر سگزآباد از توابع بویین‌زهرا، پس از استقبال مردم شهیدپرور، از مقابل مسجد سیدالشهداء به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و تدفین می‌شود.
وی افزود: مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت شهید مدافع حرم عصمت شکوهی روز شنبه، 23 اردیبهشت ماه، ساعت 16 تا 18 در مسجد سیدالشهداء شهر سگزآباد برگزار می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا اذعان کرد: شهید عصمت شکوهی، 18 ساله، مجرد، تبعه‌ی افغانستان، از ورامین تهران، تیپ فاطمیون برای دفاع از حرم مطهر عقیله‌ی بنی‌ هاشم، حضرت زینب‌ کبری(س) و حضرت‌ رقیه(س) به سوریه اعزام شده بود.
این مسوول تبیین کرد: این شهید بزرگوار برای سومین بار به سوریه اعزام شده که اسفند ماه سال 95 در نبرد با تروریست‌های تکفیری به درجه‌ی رفیع شهادت نایل شد.
ساروخانی تصریح کرد: شهید مدافع حرم عصمت شکوهی، نزدیک به یک سال در شهر سگزآباد از توابع بویین‌زهرا ساکن و مشغول به فعالیت کشاورزی بوده و از بستگانش فقط مادربزرگ، دایی و خاله ساکن این شهر و مابقی در افغانستان هستند.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها