مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
امروز جوانان ما باید در همه زمینه ها و در همه ابعاد و مسائل آگاهی و دانش کافی را داشته باشند تا بتوانند در برخورد با مشکلات آگاهانه عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۵۷۵۴۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در جمع سربازان ستاد سپاه امیرالمومنین(ع)، ضمن تبریک این روز به همه سربازان گفت: سربازان باید امروز نقطه عطفی در زندگی خود تلقی نمایند و در رفتار و منش و اخلاق حضرت علی اکبر(ع) را الگوی خود قرار دهند و در زندگی فردی و سازمانی و اجتماعی و خانوادگی از اخلاق و منش آن بزرگ مرد پیروی نمایند.

وی با اشاره به صفات آراسته حضرت علی اکبر(ع) ، عنوان کرد: تربیت شایسته امام حسین (ع) سبب شد که حضرت علی اکبر به بهترین صفات کمال آراسته شود. عواملی همچون: اصالت خانوادگی، تربیت و وراثت، کسب علم و فضایل که از عناصر تشکیل دهنده شخصیت هر کس است، در وجود و زندگی او فراهم بود.

سرهنگ شاکرمی بیان کرد: حضرت علی اکبر (ع)، از جوانی مجموعه ای از خوبی ها و فضیلت ها و نمونه ای روشن از فضایل عترت پاک پیامبر بود حتی کسانی که دشمن خاندان عصمت بودند به فضایل او اقرار داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) افزود: قرآن برای زندگی بشر، اُسوه و الگو معرفی می کند و اگر پیامبر و سبک زندگی نبوی اسوه و الگوست، هر شخص و سبک دیگری اگر بخواهد اسوه و الگو باشد، باید رنگ و بوی پیامبر را داشته باشد و(اشبه الناس خلقاً خُلقاً و منطقاً برسول الله) باشد.

وی عنوان کرد: هیچ انسانی همانند زمان جوانی، توانمند و پرانرژی نیست بسیاری از پیروزی ها و کامیابی ها، تنها در سایه جوانی امکان پذیر است و بسیاری از آرزوها و هدف ها، فقط در فرصت جوانی قابل دست یابی است.

سرهنگ شاکرمی تصریح کرد: جوانان ما باید با کار و تلاش ذخیره خوبی برای انقلاب و آینده این نظام باشند و هر روز پیش از گذشته پله های ترقی را طی نموده و با فهم دقیق و داشتن بصیرت به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی اظهار کرد: امروز جوانان ما باید در همه زمینه ها و در همه ابعاد و مسائل آگاهی و دانش کافی را داشته باشند تا بتوانند در برخورد با مشکلات آگاهانه عمل کنند.

ارسال نظرات