خبرهای داغ:
معاونت سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست روشنگری سپاه شبستر دشمن شناسی و دشمن ستیزی را یکی از مباحث مهم و کلیدی در گذر از بحران های پیچیده نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۵۷۵۸۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زندی گفت: بخشی از جریان های داخلی که در حال حاضر نیز درکشور وجود دارند متاثر از جریان سکولار داخلی و تفکر التقاطی هستند که در به عنوان نظریه پردازان و تئورسین های و بازوان اجراییدر قالب کارگزاران و نئو کارگزاران و اصلاحات در داخل نظام اسلامی رخنه کرده و طرفدارانی پیدا کرده و مشکلاتی جدی را برای نظام اسلامی ایجاد می کنند.

وی افزود: این حلقه های فکری متاثر از جریان التقاطی با اهداف آرمان گریزی و عدم پذیرش آرمان های انقلاب اسلامی، غرب گرایی، تبعیت گزینشی از نظام ولایت فقیه، برقراری رابطه با آمریکا، موضع گیری در بحث مقاومت و شهدای مدافع حرم، محدود کردن بنیه دفاعی کشور، حرکت به سمت اقتصاد سرمایه داریعدم اعتقاد به نقش حاکمیت و دین در جامعه مشکلات جدی را بوجود می آورند.

معاونت سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وحدت رویه، هوشیاری و پرهیز از هرگونه تشتت آرا و دودستگی و همبستگی نیروهای انقلاب اسلامی را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامیدر برهه وشرایط پیچیده فعلی دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: در جهت عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب و با حضورحداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب هوشمندانه بتوانیم برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بگشاییم و توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

سردار زندی در بخشدیگر سخنان خود با تکریم و جایگاه مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری با تفکر، جایگاه و منزلت والای خود هدفش این بود که می خواست سره را از ناسره جداکند و تفکر التقاطی و معیوب را به جامعه بشناساند و در این راه شهید شد.

وی ادامه داد: شهید مطهری شهید مبارزه با التقاط است چراکه گروهکی که شهید مطهری را شهید کردند(گروهک فرقان) خودشان معلم قرآن بودند و قرآن تفسیر می کردند ولی برداشت ومعرفت آنان ازقرآن و آموزه های وحیانی و دینی برداشت التقاطی بود و کار را بجایی رساندند که دربرابر حکومت اسلامی بطور مسلحانه وارد عمل شدند.

ارسال نظرات