معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

عضویت یک هزار و 979 حامی در طرح «محسنین» کمیته امداد

یک هزار و 979 حامی با عضویت در طرح محسنین، فرزندان بد سرپرست و نیازمند استان را تحت تکفل خود قرار داده و ماهیانه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به آنان اعطا می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۰۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان،‌محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه یک هزار و پنج یتیم تحت حمایت این نهاد در استان سمنان قرار دارد، گفت: یک هزار و 979 حامی با عضویت در طرح محسنین، فرزندان بد سرپرست و نیازمند استان را تحت تکفل خود قرار داده و ماهیانه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به آنان اعطا می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 488 نفر از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت نیز در قالب طرح محسنین از حمایت‌های حامیان بهره‌مند هستند، افزود: یک هزار و 979 حامی از فرزندان مشمول طرح محسنین حمایت می‌کنند که این امر موجب شده بسیاری از مشکلات این کودکان برطرف شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پارسال، حامیان طرح محسنین، ده میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: حمایت‌های مادی، معنوی و عاطفی از کودکان و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت موجب دلگرمی آنان می شود.

وی خاطرنشان کرد: خیران در صورت تمایل می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت های غیر نقدی خود را در زمینه های مختلفی چون تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، کمکهای درمانی، اردوهای فرهنگی و کمک به تأمین جهیزیه عهده دار شوند.

محمد قوسی با بیان اینکه طی سال 94، حامیان طرح محسنین، 7 میلیارد ریال به فرزندان بدسرپرست تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند، افزود: 500 حامی نیز در سال 95، با ثبت نام در طرح محسنین برای رفع مشکلات فرزندان خانواده‌های تحت حمایت اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: طرح محسنین به منظور دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست از کارافتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود تا با یاری حامیان و خیران بتوانیم آتیه‌ای روشن را برای آنان رقم بزنیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار