خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم خبر داد

اعزام 25 هزار زائر قمی به حرم امام خمینی(ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: در روز 14 خرداد 25 هزار زائر از استان در قالب 650 دستگاه اتوبوس به حرم امام خمینی(ره) می‌روند.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۴۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
اعزام 25 هزار زائر قمی به حرم امام خمینی(ره)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری برگزار شد، با اشاره به اعزام زائرین قمی به حرم امام راحل اظهار کرد: امسال از هفت استان کشور از جمله استان قم زائرین در روز 14 خرداد به حرم امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال دو برابر سال گذشته زائرین از استان قم به حرم امام راحل اعزام می‌شوند، در روز 14 خرداد 25 هزار زائر از استان قم در قالب 650 دستگاه اتوبوس به حرم امام خمینی(ره) می‌روند که باید پشتیبانی لازم از این زائرین صورت بگیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: با توجه به اینکه امسال سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ماه رمضان است، برنامه دادن افطاری و شام زائرین به صورت مرکزی توسط ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران صورت می‌گیرد.

بیطرفان با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقه بین زائرین حرم امام خمینی(ره) اظهار کرد: پیشنهاد شده است که مسابقه ای از وصیتنامه امام راحل بین زائرین برگزار شود تا مردم وصیتنامه ایشان را مرور کنند.

وی ادامه داد: باید برای هر اتوبوس زائرین یک مدیر و روحانی انتخاب شود، اعزام زائرین حرم امام راحل از تمام استان است و برنامه حرکت اتوبوس‌ها از ساعت 14:30 آغاز می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: امسال مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در تهران با سخنرانی مقام معظم رهبری از ساعت 18 آغاز می‌شود و این مراسم پیش از افطار به پایان می‌رسد، همچنین در نهایت برنامه بازگشت زائرین به قم پس از افطار آغاز می‌شود.

بیطرفان در پایان خاطرنشان کرد: درخواست داریم که روی انتخاب رانندگان اتوبوس حامل زائرین حرم امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد سخت گیری صورت بگیرد تا اتفاق ناگواری برای این زائرین در آن روز رخ ندهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار