همزمان با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان؛

جوانان برتر پارس آبادي تجلیل شدند + تصاوير

مراسم تجلیل از جوانان برتر پارس آباد مغان همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در سالن اجتماعات مديريت جهاد كشاورزي این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۱۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از  آران مغان، آيين تجلیل از جوانان برتر پارس آباد مغان همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهری در سالن اجتماعات مديريت جهاد كشاورزي این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه پارس آباد در این مراسم گفت: جوانان بزرگترین سرمایه اجتماعی، شاخص رشد و توسعه کشور هستند و باید از این ظرفیت برای توسعه همه جانبه کشور استفاده شود.

حجت الاسلام سيد سعيد رشادي با تاکید بر افزایش شور و نشاط در جوانان، بیان کرد: در شهرستان مسئله جوانان و ایجاد نشاط اجتماعی برای آنان جزو وظایف اصلی مسئولان است و مسئولان می توانند با ارائه برنامه های متنوع و طرح های گوناگون در نیاز معقول جوانان را برآورده نمایند.

وي با بیان اینکه حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت، ولایت مدار، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است، گفت: نسل جوان، نسل پویای جامعه است و به همین دلیل ارزشمندترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اهمیت نقش جوانان در كشور افزود: باید به جوانان در برنامه های کشور و جامعه بها داده شود؛ زيرا كه جامعه جوان آرزوی هر کشوری است و بايد از اين سرمايه هاي جوان حمايت كرد.

رشادي با بیان اینکه هم افزایی منابع و ظرفیت های دستگاه های اجرایی در راستای ساماندهی امور جوانان مهم است، اظهار داشت: با مشارکت در حوزه جوانان می توان در راستای حل این مسائل تاثیرگذار بود و هفته جوان فرصتی مناسب است تا جوانان موفق در حوزه های مختلف به جامعه معرفی شوند.

وي با اشاره به استعدادهای جوانان شهرستان و کسب مقام‌های جهاني و بین‌المللی توسط ورزشکاران پارس‌آبادی تصريح كرد: جوانان شهرستان پارس‌آباد در عرصه‌های مختلف از استعدادهای بالایی برخوردار هستند که باید با بها دادن به این استعدادها زمینه شکوفایی هر چه بیشتر این قشر فراهم شود.

گفتني است، در اين مراسم كه با برنامه هاي شاد و متنوعي همراه بود از جوانان برتر در حوزه‌های قرآن کریم، کشاورز، دانشجو، امدادگر، ورزشکار، مخترع، معلم برگزیده، فرهنگ و هنر، هنرمند و کارآفرین و غيره در جشنواره جوان شهرستان پارس آباد تجلیل بعمل آمد.
 

.

 

///

///

////

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///


ارسال نظرات
آخرین اخبار