تولید کننده برتر استان مازندران و کشور در گفتگو با «بسیج»:
حیدری گفت: مگر می شود کسی به اقتصاد مقاومتی ایمان داشته باشد ولی در ادامه شاهد واردات بی رویه کالا های خارجی درجه سوم به پایین شویم؟
کد خبر: ۸۸۵۷۷۲۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

سیاست های اقتصاد مقاومتی با اقدامات دولت در تضاد است

طاهره حیدری تولید کننده برتر استان مازندران و کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره انتظار تولیدکنندگان داخلی از رئیس جمهور در خصوص فراهم آوردن امکانات و ارائه تسهیلات و رشد کیفیت و تولید انبوه گفت: توقعی که از رئیس جمهور ایران انتظار می رود، توجه او به حرف و سخنان پر محتوای رهبری بیشتر شود یعنی رهبری یکسری سیاست هایی را تبیین می کند و مردم انتظار دارند که رئیس جمهورشان به آن ها عمل کند.

وی با بیان اینکه رهبری توجهی ویژه ای نسبت به مسائل جزئی اقتصادی دارند افزود: اگر به نکات ریز اقتصادی که رهبر در ابتدا هر سال آن ها را به طور کلی بیان می کند اقدامی صورت گیرد، در قطعا کشور با توسعه و پیشرفت همراه خواهد بود و می توان وضعیت اقتصادی بهتری دست یافت.

این تولید کننده عنوان کرد: متاسفانه برای یک کشوری مانند ایران زیبنده نیست که در آن رهبری یک حرفی را بزند و رئیس جمهورش، حرکت و عمل دیگری را که در اولویت نبوده انجام دهد. به وجود آمدن وضعیت غیر قابل تحمل اقتصادی ایران، این روزها ناشی از تبعیت نکردن از نکات دلسوزانه مقام معظم رهبری است.

حیدری تصریح کرد: عمل کردن به سخنان رهبری در خصوص اقتصادی مقاومتی و راهبرد های اقتصادی ایشان در این چند سال کشور را گلستان می کرد. بنده هم از لحاظ دانش اقتصادی فقط در حد یک کسی که آشنایی با بازار ایران دارد می دانم ولی این موضوع را خوب درک می کنم که تولید و حمایت از داخل یعنی چه! مگر می شود کسی به اقتصاد مقاومتی ایمان داشته باشد ولی در ادامه شاهد واردات بی رویه کالا های خارجی درجه سوم به پایین شویم؟

ارسال نظرات