خبرهای داغ:
مدیریت حوزه های علمیه استان قزوین:

رئیس جمهور منتخب باید شجاع و نترس باشد

مدیریت حوزه های علمیه استان قزوین اذعان کرد: رئیس جمهور منتخب باید شجاع و نترس باشد تا در برابر توطئه ها و تحریم های مستکبرین مقاومت و ایستادگی کند.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۴۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه های علمیه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح بیان کرد: کاندیدای ریاست جمهوری باید از همه نظر در حد عالی و خوب باشند تا بتوانن این مسئولیت بزرگ را عهدار باشند.

وی افزود: یکی از ملاک‌های شاخص نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعتقادات و ایمان است که نسبن به سایرین برتر باشد اگر غیر از این باشد ممکن است منافع کشور و ملت را به مستکبرین بفروشد.

عباسی بیان کرد: ایمان بازدارنده همه زشتی‌ها و کاارهای نادرست است و اگر کاندیدا دارای ایمان و اعتقاد قوی و راسخ باشند خود را خادم ملت می‌داند و تمام کارها با دقت و تلاش بهتری صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به شاخصه دشمن شناسی و دشمن ستیزی اذعان کرد: نظام اسلامی مانند سایر کشورها دشمنان بسیاری دارد که این رسم روزگار است،رئیس جمهور موفق باید دشمن شناس خوبی باشد تا بتواند در برابر دشمنان مقاومت کند.

مدیر حوزه های علمیه استان قزوین اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب باید شجاع و نترس باشد تا در برابر توطئه ها و تحریم های مستکبرین مقاومت و ایستادگی کند.

وی با اشاره به وظایف روحانیون و طلاب به روشنگری و بصیرت افزایی عامه مردم گفت: روحانیون و مبلغین باید ملاک های دینی و شاخص کاندیدای اصلح بر طبق معیار رهبری عنوان کنند و عموم مردم را نسبت به انتخاب صحیح راهنمایی کنند.

عباسی متذکر شد: وظیفه روحانیت تنها به نماز و مسجد اطلاق نمی‌شود بلکه هدایت سیاسی نیز برعهده روحانیون است و باید در بحث انتخابات شبهه‌های مردم را برطرف نمایند.

مدیرحوزه‌های علمیه استان قزوین در خاتمه یادآورشد: مبلغین علاوه بر ذکر معیارهای کاندیدای اصلح باید عموم مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کننند.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار